Golfkid Posted October 6, 2017 Report Posted October 6, 2017 6 minutter siden, skrev Gålfer: Lasse Ja ja, det er mit ego der kommer lidt i vejen vel. Skænker det naturligvis ikke en tanke, det er jo normalt. MarkAA Jeg gider ikke dykke mere ind i detaljerne, det usagte må være usagt, det uforklarede, og spørgsmålene må stå hen. Nej, det virker ikke som om du tænker over det, men alligevel tænker du nu nok over at det nok er dit ego der kommer lidt i vejen... Vil du ikke nok tænke over det, inden du poster indlæg herinde så? det tror jeg vil hjælpe både dig og os big time! Please? Quote
Popular Post MrSwingKin Posted October 6, 2017 Popular Post Report Posted October 6, 2017 3 minutter siden, skrev Golfkid: Nej, det virker ikke som om du tænker over det, men alligevel tænker du nu nok over at det nok er dit ego der kommer lidt i vejen... Vil du ikke nok tænke over det, inden du poster indlæg herinde så? det tror jeg vil hjælpe både dig og os big time! Please? Det ville faktisk også hjælpe hvis Claus snart skred ind og gav Mads endnu en tænkepause. Jeg finder det ubegribeligt at han får lov at fortsætte sit ødelæggende indtog. Han har gjort det før på VMG, han har gjort det på golf.dk og selv med flere års tænkepause gør han det endnu. Hvor mange aktive brugere skal forsvinde herinde før man fjerner den ene person der får andre til at flygte. Suk 7 Quote
Gålfer Posted October 6, 2017 Author Report Posted October 6, 2017 6 minutter siden, skrev Golfkid: Nej, det virker ikke som om du tænker over det, men alligevel tænker du nu nok over at det nok er dit ego der kommer lidt i vejen... Vil du ikke nok tænke over det, inden du poster indlæg herinde så? det tror jeg vil hjælpe både dig og os big time! Please? Helt sikkert. Quote
Recommended Posts