Hop til indhold

Gabwedge 75 meter sving


Gålfer

Recommended Posts

For det første er din teknik elendig og du blaprer løs om døde hænder selvom du har aktive hænder. Du har jo ikke begreb om hvad begreber rent faktisk betyder.

 

Dernæst er det jo logik for burhøns er du igennem mange måneder nu har smadret forummet med dit evindelige pral.

 

Du belærer andre om teknikker som er helt forkerte og relaterer til dit eget noget uortodokse sving.

 

Vi gider ikke at høre om dit pral, og undskyldningerne for alle dine fiaskoer. Du har det største ego jeg længe har stødt på, men problemet er at du på ingen måde har noget at have det i.

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, skrev Gålfer:

Du skal forstå en ting Tågehorn.

Du har ikke en fis at komme med før du giver mig dit medlemsnummer.

 

Du har ikke en dyt at bruge mit medlemsnummer til.

 

Lær lidt om teknik hvis du rent faktisk vil udtale dig om det. Du aner jo ikke noget om det, og praler med dine meritter som tæller ingenting.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, skrev Gålfer:

Du skal forstå en ting Tågehorn.

Du har ikke en fis at komme med før du giver mig dit medlemsnummer.

 

 

Hvad skal du med hans medlemsnummer? Opsøge ham? Det er da rimelig underordnet på et anonymt forum... At du og jeg så har valgt at være mere eller mindre offentlige, det er vores valg...

 

Det gør ikke Swingkings kritik mindre værd af den årsag. Og jeg må, desværre, erklære mig 100% enig i kritikken og ved at mange andre er det også. Det er synd og ærgerligt at det skal være sådan, men nogle gange er man nødt til at “face the demons”, som man siger. 

Link til kommentar
Del på andre sites

@tågehorn

naturligvis kan jeg bruge dit nummer konstruktivt.

F.eks at krydschecke med udsagn her på forum for at lave en vurdering af sandheden i dem.

 

Men var egentligt en fejl at jeg kom til at skrive til dig, du er på ignore.

 

Lasse, get over it. Jo mindre i skriver alt muligt hys, jo mere ro er der.

 

Burde måske bare smide alle der brokker sig herfra af på ignore og så lade det være det?

Det er jo når i får noget at arbejde med at det bliver træls læsning for andre, så - hvis jeg nu bare ikke kan se alt brokken og får siet 100% ud i jer.

 

Det må være muligt.

 

 

Redigeret af Gålfer
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, skrev Gålfer:

@tågehorn

naturligvis kan jeg bruge dit nummer konstruktivt.

F.eks at krydschecke med udsagn her på forum for at lave en vurdering af sandheden i dem.

 

Men var egentligt en fejl at jeg kom til at skrive til dig, du er på ignore.

 

Lasse, get over it. Jo mindre i skriver alt muligt hys, jo mere ro er der.

 

 

 

Du kan jo starte med at tale pænt og ikke kalde folk for tågehorn? Så tror jeg du vil få bare en smule mere respekt blandt folk herinde. Det er der desværre ikke meget af i forvejen og det bliver kun værre når du kalder folk for øgenavne... Og endda beder om deres medlemsnummer! None of your business :( 

 

Det er DIG der er centrum for alt det her.Det er dig der starter de her bølger hver gang ved at du skal bringe dig selv i centrum hver gang. Det er utroligt du ikke selv kan se det. Det starter HVER gang med din evindelige pralen og din provokerende og nedladende tone over for andre mennesker. Du forsøger at få alt til at handle om dig. Svarer på alle indlæg som om de er henvendt til dig, også når de slet ikke er det osv osv.

 

Sorry to say, vi ville jo nok allesammen ønske at det ikke var sådan. Men sandheden er bare, at det er sådan, at jeg og en del andre oplever din tilstedeværelse her på VMG. Og det synes jeg du bør tage til efterretning og tænke over.

 

Engang i mellem må man gerne kigge indad - derfor prøver jeg også at skrive det her opslag i en pæn og ordentlig tone. Aggression kommer der ikke noget godt ud af og der kan jeg godt være for hurtig engang i mellem :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved godt jeg fylder meget, men det kommer så nemt til mig, at fylde tomrum ud.

 

Men stop nu, for stopper i, stopper larmen, og så er der ro, igen dramaer, ingen nedture, ingen dårlige fornemmelser, ingen spildte aftener på diskussioner der er tåbelige.

 

For alles skyld :)

 

Og skriver jeg et eller andet i ikke bryder jer om, jamen så ignorer det, jeg har ignoreret bavl og mundgejl 1000 vis af gange, så kan andre sku også finde ud af det :)

Ellers, put mig på ignore, hvis jeg irriterer folk, så gør det, nu. få det overstået, så der kan komme ro på.

 

 

Redigeret af Gålfer
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har aldrig rigtig forstået at man skal gøre opmærksom på at man sætter en eller flere brugere på ignore. Det er vel for ens egen skyld at man gør det, så man ikke skal læse det der bliver skrevet.

 

Jeg har også undret mig over at man alligevel kigger efter hvad den pågældende bruger skriver, når denne er ignoreret.

 

Hvorfor så ignorere? Jeg tror, at de brugere der bliver ignoreret er pænt ligeglade med det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, skrev Gålfer:

Ved godt jeg fylder meget, men det kommer så nemt til mig, at fylde tomrum ud.

 

Men stop nu, for stopper i, stopper larmen, og så er der ro, igen dramaer, ingen nedture, ingen dårlige fornemmelser, ingen spildte aftener på diskussioner der er tåbelige.

 

For alles skyld :)

 

Og skriver jeg et eller andet i ikke bryder jer om, jamen så ignorer det, jeg har ignoreret bavl og mundgejl 1000 vis af gange, så kan andre sku også finde ud af det :)

 

 

Hvis du godt ved at du fylder meget, så må du gerne tænke over det inden du får postet alt muligt som kan opfattes nedladende og arrogant hos modtager, for det bliver det desværre ofte. Så er det også nemmere for os andre at ignorere ting vi synes er ligegyldige eller ikke bryder os om.

 

Decideret dårlig opførsel er bare svært at ignorere, så du behøver ikke altid fylde det her tomrum ud, som du snakker om. Bare lidt almindelig omtanke inden der bliver postet et indlæg.. Så undgår du også at starte alt larmen og vi undgår at køre videre på den og vi bliver helt automatisk mere overbærende... Det er bare sket lidt for tit og til sidst flyder bægeret over, for jeg synes faktisk jeg ignorerer rigtig meget i forvejen :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er bare så trist, at et ellers udemærket forum bliver spoleret af en person, som tilsyneladende fylder de fleste tråde med ting som de færreste gider at læse.

 

Jeg følger ofte med, men går meget hurtigt væk, når jeg kan se hvilket navn der står i de fleste nye indlæg.

Den gode debat er svær at finde, og selv på gode og interessante indlæg som eks. @Holger ( god fremgang i øvrigt ) bliver spoleret af "Se mig" attitude.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi finder ud af det.

 

Jacob, du kan ikke forstå mig, det er ok, men lad være med at projektere en tænkt fremgangsmodel på vegne af andre mennesker, før du har 100% vished om at dine tanker er korrekte.

 

Var imponeret af Holgers fremskridt, smed hans video ind i en video editor på min pc, og kørte frem og tilbage for at finde fejl, jeg så mange, poienterede én, og henvendte mig med budskabet om den éne fejl og tilbød at lave en tutorial, altså hjælpe manden, fordi jeg er en GIVER.

 

Der har du mit motiv, se hvor langt det er fra din formodning....

 

I bund og grund var det næstekærlighed og interessen for at hjælpe et andet menneske.

Og så er vi her.

 

Det er sådan lidt...ik?

 

 

Redigeret af Gålfer
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden