Hop til indhold

Gabwedge 75 meter sving


Gålfer
 Del

Recommended Posts

Optog lige lidt fra range.

Stock draw boldflugt, lander 75 meter ude med god zip spin, de fleste trækker tilbage mod mig når spin tager over på græsset.

Slår med 60% fart, ekstremt roligt og smooth afslutning er fokus i dette type slag.

 

Det fungerer super pt, og er i perfekt balance i kroppen, men ville gerne vise hvor jeg er pt. i et kontroleret fuldt sving med minimal gas.

 

Har arbejdet meget med udstrækning, specielt min højre arm mangler stadigvæk noget, hvilket har gjort at jeg har været nødsaget til at amputere den sidste del af gennemsving fordi musklernes korte længde simpelthen har givet mig et naturligt stop, det er blevet bedre og arbejder stadigvæk med at løsne op i musklerne så de kan blive længere i højre arm.

 

Synes selv jeg er ved at få et pænt sving, roligt og på linjen, afslutter i perfekt balance. Der mangler primært ting i kroppen, udstrækninger er den eneste vej, der arbejdes på det :)

 

Jeg har ikke brug for tips og tricks, er ikke kørt fast, og står ikke på bar bund. Så post er IKKE et opråb om hjælp, just to clarify! - det er fremvisning :)

Skulle man få lyst til at lege Golf PRO bag keyboardet, be my guest, men bliv ikke fornærmet hvis jeg ikke kommenterer på det, det er ikke personligt :)

 

 

59d2427a87b8a_Comp1.gif.3e5b4732d154bcbc3ae4b0768e15c3db.gif

Redigeret af Gålfer
Link til kommentar
Del på andre sites

Den 2/10/2017 kl. 15:48 , skrev Gålfer:

Jeg har ikke brug for tips og tricks, er ikke kørt fast, og står ikke på bar bund. Så post er IKKE et opråb om hjælp, just to clarify! - det er fremvisning :)

Skulle man få lyst til at lege Golf PRO bag keyboardet, be my guest, men bliv ikke fornærmet hvis jeg ikke kommenterer på det, det er ikke personligt :)

 

Så jeg synes du skal svinge længere tilbage og bruge mindre hænder. Det vil hjælpe din længdekontrol markant... 

 

Som du, ret provokerende mener i en anden tråd, så bare fordi det står i overskriften på forum, så har man lov til at give alle de råd man har lyst til... Endda også blande sig i en træners arbejde og når folk ikke har bedt om hjælp!!

 

Nej!!! Man må hjælpe hvis der bliver spurgt om hjælp og ellers kan man spørge pænt og høfligt inden man begynder at plapre om teknik! Det er fuldstændig det samme som, at du frabeder dig hjælp her ;) 

 

Husk at man ikke skal kaste med sten, når man selv bor i et glashus!

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, skrev Golfkid:

Så jeg synes du skal svinge længere tilbage og bruge mindre hænder. Det vil hjælpe din længdekontrol markant... 

Jeg arbejder med forskellige tilbagesving til længde kontrol.

De 3 varianter hedder, vandret, lodret og 3/4 - aldrig fuld med wedge.

I eksemplet er tilbagesvinget lodret brugt og det gør bolden lander et fikseret sted ude på marken med meget lille spredning i længden.

Jeg kender min længde med lodret tilbagesving, og jeg kender min længde med de 2 andre også.

 

Hænder er så døde som de kan være, der er intet manipulativt i dem, intet tvist, eller drej, der er derimod release, hvor højre hånd kommer op over venstre et stykke efter bolden er ramt og det sker helt automatisk hvis man ikke stemmer imod.

Hoved årsagen til at jeg ikke kan få vabler er mine døde hænder der ikke forcerer noget som helst.

 

resten er ren pladder og har intet med mit golf sving at gøre :)

 

 

Redigeret af Gålfer
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, skrev Gålfer:

Jeg arbejder med forskellige tilbagesving til længde kontrol.

De 3 varianter hedder, vandret, lodret og 3/4 - aldrig fuld med wedge.

I eksemplet er tilbagesvinget vandret brugt og det gør bolden lander et fikseret sted ude på marken med meget lille spredning i længden.

Jeg kender min længde med lodret tilbagesving, og jeg kender min længde med de 2 andre også.

 

Hænder er så døde som de kan være, der er intet manipulativt i dem, intet tvist, eller drej, der er derimod release, hvor højre hånd kommer op over venstre et stykke efter bolden er ramt og det sker helt automatisk hvis man ikke stemmer imod.

 

resten er ren pladder og har intet med mit golf sving at gøre :)

 

 

 

Jeg er da fuldstændig ligeglad med at høre hvordan du svinger og hvor meget du kan - det er kun pral i mine ører... 

 

Min pointe var, at fremhæve hvor dobbeltmoralsk du er når du selv laver show off og frabeder dig råd - det er jo kun fremvisning, som du siger. Og så selv føler du har ret til at plapre løs og komme med tips til en spiller, som blot viser udviklingen fordi der var nogen der spurgte efter den i en anden tråd. 

 

- Havde Holger bedt om hjælp? Nej.

- Var der noget der hentydede til at Holger ville ha’ hjælp? Nej. 

- Fortæller Holger at han lige har været til træner? Ja. 

- Ligger det mellem linierne, at Holger bare vil vise sit sving? JA! 

 

Dit og Holgers indlæg er tæt på identiske, bortset fra at du specifikt skriver at du ikke vil ha’ hjælp! Det ligger SÅ tykt mellem linierne at Holger heller ikke har brug for hjælp. Den klokke burde ringe allerede når der er en træner involveret.

 

Med alt det in mente så er det decideret dårlig opførsel og mangel på pli at begynde at rådgive, når det er så åbenlyst at man ikke har brug for hjælp. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, skrev Gålfer:

Du stopper med at ødelægge min tråd med alt muligt nonsens.

 

 

Jeg ødelægger da ikke din tråd? Og skal du nu også diktere hvad jeg må skrive og hvad jeg ikke må skrive? :/ Når det er dig det handler om, så er det da bedre at det foregår i din tråd end vi smadrer Holgers ;) 

 

Det er bare et spørgsmål om ganske almindelig omtanke, høflighed og pli. Det er sådan set det eneste jeg efterlyser. Jeg er blot ligeså forbløffet over din dobbeltmoral, som @Kaizer er i den anden tråd :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ingen dobbelt moral, jeg skriver blot at hvis jeg ikke skriver tilbage på en kommentar, så er det ikke personligt.

Indtil videre har jeg fulgt de 2 ENESTE kommentarer GRUNDIGT til dørs ( dine forslag )  med forklaring, så indtil videre går det jo meget godt, og du har INTET at have din dobbelt moral i.

 

7 minutter siden, skrev Golfkid:

Jeg ødelægger da ikke din tråd? Og skal du nu også diktere hvad jeg må skrive og hvad jeg ikke må skrive? :/ 

Jeg kan forsøge om ikke andet, måske kommer det en dag, at der findes andre mulighedder end at tænde fuldstændigt af over ingen ting! - noget du til tider er ekspert i.

Redigeret af Gålfer
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, skrev Gålfer:

Jeg har ingen dobbelt moral, jeg skriver blot at hvis jeg ikke skriver tilbage på en kommentar, så er det ikke personligt.

Indtil videre har jeg fulgt de 2 ENESTE kommentarer GRUNDIGT til dørs ( dine forslag )  med forklaring, så indtil videre går det jo meget godt, og du har INTET at have din dobbelt moral i.

 

 

De kommentarer jeg kom med var rent pis bare fordi jeg skulle skrive noget, men det fangede du jo nok ikke... Alt skal jo bare handle om dig og om hvor god du er ;) i øvrigt er gif’en så dårligt klippet at man ikke rigtig kan se hvad der foregår alligevel :)

 

Det er én stor gang dobbeltmoral når du kan påkræve dig retten til at give gode råd til én der viser en udvikling MED en træner, når du selv MANGE gange har brokket dig over et velment råd fra andre :( :/ 

 

Tillykke, du har igen formået at tilføje noget til et indlæg EFTER det er skrevet, uden at forklare hvorfor... Det er pisse dårlig stil ligesom du har udvist i den anden tråd. 

 

Jeg tænder ikke af over ingenting. Jeg er utroligt large normalt og er normalt stille og rolig og høflig, men er der noget jeg ikke kan klare, så er det dårlig opførsel og så bliver det kommenteret! Så kan du jo tænke over, hvorfor det ofte er dig jeg tænder af på ;)  

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, skrev Gålfer:

Du flipper og har flippet fuldstændigt skrådt utallige gange Lasse.

 

Føler du dig ramt? Det er nærmere dig der ikke kan håndtere kriktik og kommentarer omkring din opførsel, som er forkastelig. Uanset HVEM det er, så vil jeg kommentere dårlig opførsel. Det kan jeg også finde på på golfbanen, på en pæn måde selvfølgelig - det plejer de fleste at forstå. Sjovt nok er du den eneste jeg har kommer med sådanne kommentarer til herinde :) 

 

I øvrigt, så sidder jeg stille og roligt i sofaen og det er vel okay at kommentere dårlig opførsel? Eller skal det nu også ind under de ting jeg ikke må sige? Man skulle tro det er Nordkorea det her, sådan som du vil diktere hvad jeg må og hvad jeg ikke må ;) 

 

Mads, for fanden... Tænk dig nu lidt om engang i mellem og ha’ lidt situationsfornemmelse. Lidt god opførsel og høflighed kommer man langt med - det forsøger jeg selv på i hvert fald. Nogle gange skal der desværre bare en hårdere tone til :( 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja Lasse, du er en trold, når du opfordre andre i en anden tråd til at "tage snakken i den her" Inklusiv en provo smily! Havde det været 2 år siden ville denne tråd nu, sejle i tilsvininger, men heldigvis er der sket et skred i folks måde at lege her på forum, så den går ikke mere!

Du er en trold^2 når du endda indrømmer du bare lirede en sang af om kort tilbagesving og hænder, uden nogen grund andet end at "rode lidt rundt i sagerne"

 

Derfor beder jeg dig endnu engang om at finde på noget andet at lave, eller vender og skriver uden motiver for at pløre rundt i en masse drama, som du ved kommer, fordi DU tricker det.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, skrev Gålfer:

Ja Lasse, du er en trold, når du opfordre andre i en anden tråd til at "tage snakken i den her" Inklusiv en provo smily! Havde det været 2 år siden ville denne tråd nu, sejle i tilsvininger, men heldigvis er der sket et skred i folks måde at lege her på forum, så den går ikke mere!

Du er en trold^2 når du endda indrømmer du bare lirede en sang af om kort tilbagesving og hænder, uden nogen grund andet end at "rode lidt rundt i sagerne"

 

Derfor beder jeg dig endnu engang om at finde på noget andet at lave, eller vender og skriver uden motiver for at pløre rundt i en masse drama, som du ved kommer, fordi DU tricker det.

 

 

 

Det er sjovt nok også DIN dårlige opførsel som tricker min trang til at kommentere på det! Du er den ENESTE jeg reagerer sådan overfor, bare se alle de andre tråde hvor jeg er glad og positiv. Det kan jeg bare ikke være, når du opfører dig ad helvede til!!

 

Og det er din opførsel jeg gerne vil debattere med dig. Vi kan også tage den i en privat besked hvis det er?

 

Synes bare din opførsel, eller mangel på samme, også er relevant for resten af forum og for at vi forhåbentlig kan få det rart sammen herinde :) 

 

Så det er ikke for dramaets skyld - det er for forummets “greater good”.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden