Hop til indhold

Udsalg på bolde


claust
 Del

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Skal der ikke snart nogle bedre bolde på hylderne ? Eller er avancen på de bedre bolde simpelthen så lille, at det ikke kan svare sig at konkurrere med andre butikker på det område ?

Eventuelt nogle af de lidt mere specielle bolde, man måske ikke lige ser i alle butikker ? (Volvik, Mizuno etc). 

 

Givet jeg aner intet om rettigheder osv, så kan muligvis være noget der der spænder ben :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ville jeg gerne, men flere af de store vil ikke handle med mig, nogle fordi de kun vil handle med webshops der også har fysisk butik - og en enkelt som jeg allerede havde aftale med, fordi jeg ikke vil lade dem minutiøst diktere priserne i min shop. 

 

Der skal nok komme flere med tiden, men vil sku ikke lade mig diktere af en distributør. Tror TLP kan bakke mig op om at branchen i DK især er grænsende til at være indspist, og er moden til at blive rystet godt og grundigt. ;-)

 

 

  • Upvote 2
Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, claust skrev:

Ville jeg gerne, men flere af de store vil ikke handle med mig, nogle fordi de kun vil handle med webshops der også har fysisk butik - og en enkelt som jeg allerede havde aftale med, fordi jeg ikke vil lade dem minutiøst diktere priserne i min shop. 

 

Der skal nok komme flere med tiden, men vil sku ikke lade mig diktere af en distributør. Tror TLP kan bakke mig op om at branchen i DK især er grænsende til at være indspist, og er moden til at blive rystet godt og grundigt. ;-)

 

 

Kunne desværre let forestille mig det var sådan det hang sammen.. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man kigger sig lidt om efter bolde både her I DK og i udlandet, så opdager man, at det ofte er mere eller mindre de samme tilbud der er på boldene.... samtidig. Så meget kunne jo netop tyde på, som både @claust og @TLP gør opmærksom på, at der nærmest er diktat for hvilken pris boldene skal sælges til. Det er jo trist, men hvad kan man gøre?

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, MrSwingKin skrev:

TLP kan du ikke blive distributør af Snell bolde i DK?

 

Priserne er relativt lave, og jeg tror efterspørgslen kunne blive relativt god.

 

Får ekstremt gode anmeldelser.

 

https://www.snellgolf.com/products/my-tour-ball/

 

 

Den har jeg godt nok aldrig hørt om. Kigger på det ved lejlighed. Tak for link.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 år senere...
25 minutter siden, skrev snejbjerg:

Han er manden der udviklede Pro -V1

https://www.snellgolf.com/pages/about-dean-snell

Efter min mening er der ingen grund til at købe de dyre mærkevarer (medmindre man føler at man har fundet "bolden"). Kunne ikke drømme om at købe fuldpris mærkevarebolde....

Online bolde som Snell, Vice, Pearl, Seed og Cut tester lige så flot som ProV1 etc [kilde: TodaysGolfer 2019 og 2020, issue#403]. , men sælges 35-40% billigere....

Alternativet i min bog er lake balls i Pearl eller grade A, hvis der virkelig er en mærkevarebold , som man bare VIL have...

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, skrev RasmusAnd:

Jeg spiller med Snell, og jeg er svært tilfreds! Det kunne være fedt med en dansk distributør, hvis altså priserne ikke eksploderer af den grund (sammenlignet med blot at bestille dem via deres irske distributør...)

Jge ser ingen grund til at have en dansk distributør frem for en udenlandsk (EU-baseret). Så længe der tales postordre for en standardvare er det fuldstændig ligegyldigt om varen kommer fra Irland eller Bøvlingbjerg...

Og hvis ikke det er standardvare (altså noget der skal passe (sko) eller tilpasses (jern)), så er web handel jo ikke hensigtsmæssig uanset om det er i DK eller udlandet.

 

To ting kan gøre en forskel

- prisen inkl. fragt (men for danske distributører er det svært at konkurrere med)

- leveringstid (her kan være en fordel, da Postnord faktisk er ganske gode til hurtig levering)

 

Undskyld til Claus og Thomas (omend du er min Cross-tøj leverandør 🙂fordi jeg kender mine og Cross' størrelser, og du har fornuftige priser + god service) og andre danske web sites , men sådan er situationen i en globaliseret verden.....

Redigeret af Kitter
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden