Jump to content

mTysk

Member +
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Højre / Venstre
    Højrehånds spiller

Recent Profile Visitors

668 profile views

mTysk's Achievements

Ny bruger

Ny bruger (1/10)

0

Reputation

  1. Jeg tænker det vil være en god ide, at nævne om det finder sted i Nordjylland, Fyn, Bornholm eller et helt andet sted. Det vil give folk en mulighed for, at vide om det er noget de har mulighed for, eller om de skal kontakte deres bekendte der måske kunne være interesseret. Men held og lykke med jeres optagelse
  2. Hvis bolden har et break på midten, og ellers ruller ligeud og stopper foran hullet, så vil det være forkert at sige, at den bare skulle have lidt ekstra fart. Hvis puttet derimod har et break mod venstre, og bolden stopper lige til venstre for hullet, så vil det ikke være helt ved siden af, at sige lidt ekstra fart havde været nøglen til succes. "Den eneste gang hvor de udtryk for mig giver mening er hvis bolden endnu ikke var færdig med at tage breaket og derfor ender over hullet." Jeg går ud fra du mener under hullet, for så giver det god mening at give lidt mere fart. Dog kommer det helt an på hvor langt bolden ruller after den har passeret hullet, for nogle gange kan ekstra fart også blive for meget, så selvom den rammer så går den ikke i.
  3. Jeg prøvede at finde et sted i reglerne der kunne give mig svar, så jeg takker mange gange for citatet og hjælpen Jeg takker for svaret
  4. Goddag Har lige et spørgsmål ang. provisorisk bold. https://i.imgur.com/xzLAi4S.jpg Sort linje er første bold og den blå er den provisoriske bold. Spilleren slår første bold ud i nogle træer, og slår en provisorisk bold. Da vi leder efter den første bold, ser vi at de ligger i en parallel vandhazard, og vi kunne ikke se de røde pæle fra tee stedet. Spilleren vælger så at tage sin bold og droppe to køllelænger ud fra hvor han fandt den (som er et forkert drop, da det ikke var der den krydsede hazarden). Mit spørgsmål er så følgende: Nu hvor han har taget en provisorisk bold med, skal han så ikke spille den i stedet for at tage et drop med første bold? Jeg har forstået det som, at han gerne må spille første bold, men kun hvis han kan gøre det som den ligger uden at tage et drop, da han jo har taget en provisorisk bold med. Så hvordan er reglerne egentlig på det område, så jeg ved det til en anden gang. Fortsat god dag.
  5. Jeg gennemførte denne quiz. Min score 77/100 Min tid 202 sekunder  
×
×
  • Create New...

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privacy Policy og Terms of Use for brug af siden