Jump to content
  • Velkommen - opret gratis din profil

Vild med Golf et socialt netværk for alle golf-interesserede!

Opret med det samme en gratis profil for at få mest muligt ud af siden.

Vi deler ikke dine oplysninger med andre!

Denne besked vises ikke når du er logget ind...

1. trehøje gk opstart

2. Banestand

3. ((GO)) bærerbag sælges

4. Test til Slazenger

5. Landsdel

• Member Statistics

3,486
    Total Members
    1,625
    Most Online
    Mads Færk
    Newest Member
    Mads Færk

7.7k
    Total Topics
    107.9k
    Total Posts

• Hejsa   Jeg startede med at spille sidste sæson og kom ned i hcp 33.   Jeg har stadig et gammelt sæt Spalding nybegynder sæt og en gammel hybrid kølle. Ingen driver, da jeg ikke har lært det endnu   I denne sæson vil jeg gerne investere i et brugt sæt for omkring 4-6.000 kr. og tage lektioner. Har prøvet nogle Ping i530 jern og Qi35 køller, Tyskland med stive skafter, som jeg ramte godt - de er alt for dyre Bør jeg få en fitting - hvis ja, hvor? (Jeg er fra Østjylland.  Kører gerne efter en dygtig en, der kan pege mig i retning af det rigtige sæt.   Jeg synes det er en jungle at finde rundt i alle de forskellige sæt og muligheder der er.    Beklager det lange skriv - håber der er en, som vil hjælpe en ny   Bh Mads      
    • Hvis du er vild med golf og elsker at forbedre dit spil, så findes der nogle virkelig fede følgere på instagram, som du kan følge for inspiration. Mange af disse profiler deler alt fra swing-teknikker og træningsøvelser til imponerende trick-shots og udstyrsanmeldelser. Det kan være en fantastisk måde at hente tips og tricks på, især hvis du ønsker at tage dit spil til næste niveau.   Der findes også profiler, hvor golfspillere viser deres setups – alt fra imponerende samlinger af wedges og puttere til avancerede træningsområder i baghaven. Hvis du elsker golfnørderi, så kan disse profiler virkelig være værd at følge!   Hvis du selv gerne vil dele dine golfoplevelser, tips eller setups på Instagram og ønsker at få flere følgere, kan du overveje at give din profil et ekstra skub med flere følgere. Dette kan øge din synlighed og hjælpe dig med at nå ud til andre golfentusiaster. Prøv at tjek https://socialbooster.dk/  
    • Min go to er en løs fleece til de kolde dage, den skal gerne være løs så man stadig har fuldt sving. Fandt en på denne hjemmeside sidste år, de har lidt forskellige alt efter om man er til lidt vintage tøj golf stil eller mere moderne.
  • Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Medlemmer online lige nu

No members to show

• Create New...

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privacy Policy og Terms of Use for brug af siden