103 svar på dette emne
Skrevet 22 februar 2012 - 09:40
briandenver, den 22 februar 2012 - 09:35, sagde:
Ja lad os håbe at han er klar, lodtrækningen vil jo at Hansen og Bjørn først kan mødes i finalen 
og hvilken finale det kunne være :-) altså for os danskere.
Jeg håber bare begge danskere går videre til 2. runde, jeg har desværre ikke mulighed for at se noget af det i aften. Så kunne være fint at se dem i morgen, og gerne videre derfra også.
En mulig vinder kunne være Garcia, han har vist gode takter på det seneste.
Skrevet 22 februar 2012 - 10:38
Jeg tror, at det bliver en europæisk vinder.
The Ususal Suspects som Luke Donald, Rory McIlroy, Lee Westwood ligner gode bud. Har også fidus til Sergio Garcia.
Uanset så skal det blive spændende af følge turneringen - jeg synes at hulspilsformatet er en meget velkommen afveksling fra de sædvanlige slagspilsturneringer og faktisk er mere interessant at se på.
The Ususal Suspects som Luke Donald, Rory McIlroy, Lee Westwood ligner gode bud. Har også fidus til Sergio Garcia.
Uanset så skal det blive spændende af følge turneringen - jeg synes at hulspilsformatet er en meget velkommen afveksling fra de sædvanlige slagspilsturneringer og faktisk er mere interessant at se på.
Skrevet 22 februar 2012 - 11:07
Hvis Donald skal vinde, skal han finde noget andet spil frem, end han bød på i sidste uge....
Tilføj svar
0 bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere