Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

- - - - -

pebble beach webcam.....

5 svar på dette emne

#1 eventyrgolfer

eventyrgolfer

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 304 Beskeder:
  • Hjemmeklub:odense eventyr golf
  • Handicap:8

Skrevet 21 februar 2012 - 21:42

hvis man nu sidder og keder sig lidt så kan da tjekke de webcams som der er på pebble beach bane...http://www.pebblebeach.com/golf/pebble-beach-golf-links/live-golf-cams.

#2 claust

claust

Golfjunkie

• Administrator
  • 2.175 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Hedensted
  • Handicap:18,8

Skrevet 22 februar 2012 - 22:16

1. tee på Pebble beach - den skal man næsten have kørende i fullscreen på jobbet, bare lige for at tvære i at man sidder i Danmark på jobbet i februar måned :D

Fed kvalitet på de webcams, nogen der ved hvilket system det kører på? Det burde alle golfklubber da have ..
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*

* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.

#3 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2.121 Beskeder:
  • Hjemmeklub:vejen
  • Handicap:19.8
Donator

Skrevet 22 februar 2012 - 22:22

PUHA.... det er næsten for lækkert :rolleyes:

#4 ReneN

ReneN

Bruger

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 157 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Hedensted
  • Handicap:18,6

Skrevet 22 februar 2012 - 22:26

Se beskedclaust, den 22 februar 2012 - 22:16, sagde:

1. tee på Pebble beach - den skal man næsten have kørende i fullscreen på jobbet, bare lige for at tvære i at man sidder i Danmark på jobbet i februar måned :D

Fed kvalitet på de webcams, nogen der ved hvilket system det kører på? Det burde alle golfklubber da have ..

Claus, jeg har tidligere præsenteret ideen i Hedensted, men tror at prisen afholdt fra at gå videre med det.

Syntes det kunne være fantastisk med cam på 1 tee...

VH

René
Berømte sidste ord : "Sure ? Nej, de er bare ikke vant til turister…..”
eller hvad med denne : "Bare rolig – jeg har set på Discovery Channel at næsehorn er nærsynet….”

#5 Golfoptimisten

Golfoptimisten

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1.126 Beskeder:
Donator

Skrevet 22 februar 2012 - 22:29

Må konstatere, at det ser lækkert ud :)

Ændret af Golfoptimisten, 23 februar 2012 - 07:52.

You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
-Sir Winston Churchill

#6 aab4ever

aab4ever

Junior bruger

• Medlemmer
  • PipPip
  • 35 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Sindal/Aabybro
  • Handicap:4,2

Skrevet 23 februar 2012 - 00:15

Jeg var på ferie i USA for at par år siden. Vi kommer kørende påvej mod Carmel (der hvor C. Eastwodd var borgmester). Pludselige ser jeg et skilt, som viser at Pebble Beach C&G ligger 1 mile til højre. Aldrig i mit liv har jeg bremset så hurtigt...

Jeg spillede ikke banen, men kiggede lidt omkring, puha det så lækkert ud.

Tilføj svar

0 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere

Webdesign & Coding By TheDanzorLabs