hvis man nu sidder og keder sig lidt så kan da tjekke de webcams som der er på pebble beach bane...http://www.pebblebeach.com/golf/pebble-beach-golf-links/live-golf-cams.
pebble beach webcam.....
Startet af
eventyrgolfer
, 21 feb 2012 21:42
5 svar på dette emne
Skrevet 22 februar 2012 - 22:16
1. tee på Pebble beach - den skal man næsten have kørende i fullscreen på jobbet, bare lige for at tvære i at man sidder i Danmark på jobbet i februar måned 
Fed kvalitet på de webcams, nogen der ved hvilket system det kører på? Det burde alle golfklubber da have ..
Fed kvalitet på de webcams, nogen der ved hvilket system det kører på? Det burde alle golfklubber da have ..
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*
* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.
* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.
Skrevet 22 februar 2012 - 22:22
PUHA.... det er næsten for lækkert
Skrevet 22 februar 2012 - 22:26
claust, den 22 februar 2012 - 22:16, sagde:
1. tee på Pebble beach - den skal man næsten have kørende i fullscreen på jobbet, bare lige for at tvære i at man sidder i Danmark på jobbet i februar måned 
Claus, jeg har tidligere præsenteret ideen i Hedensted, men tror at prisen afholdt fra at gå videre med det.
Syntes det kunne være fantastisk med cam på 1 tee...
VH
René
Berømte sidste ord : "Sure ? Nej, de er bare ikke vant til turister…..”
eller hvad med denne : "Bare rolig – jeg har set på Discovery Channel at næsehorn er nærsynet….”
eller hvad med denne : "Bare rolig – jeg har set på Discovery Channel at næsehorn er nærsynet….”
Skrevet 23 februar 2012 - 00:15
Jeg var på ferie i USA for at par år siden. Vi kommer kørende påvej mod Carmel (der hvor C. Eastwodd var borgmester). Pludselige ser jeg et skilt, som viser at Pebble Beach C&G ligger 1 mile til højre. Aldrig i mit liv har jeg bremset så hurtigt...
Jeg spillede ikke banen, men kiggede lidt omkring, puha det så lækkert ud.
Jeg spillede ikke banen, men kiggede lidt omkring, puha det så lækkert ud.
Tilføj svar
0 bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere