Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

- - - - -

HACIENDA RIQUELME OPEN

Lasse Sonne Nielsen Golfkid Hi5-Pro Tour

29 svar på dette emne

#16 Nik

Nik

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 417 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ørnehøj Golfklub

Skrevet 21 februar 2012 - 22:16

Se beskedGolfkid, den 21 februar 2012 - 18:57, sagde:

Hej drenge!

Spillede rigtig fint derude i dag. Specielt på for9, hvor jeg virkelig slog den til masten. Holede godt nok et par gode putts på de første par huller - en 8 meter på første for birdie og en to meter på anden for par. Derfra begyndte jeg at slå dem tæt på. En 8'er til 3 meter på 3., som jeg desværre 3-puttede :( På 4. var jeg på i to og to-puttede for birdie. Måtte faktisk hole en god retur, da jeg fik slået lidt hårdt til mit eagle putt. Den var 3 meter forbi selvom den ramte lige midt i hullet :D

På 5. hul slog jeg en 4'er op til halvanden meter og på 6. hul slog en 53'er til halvanden meter - fik desværre ingen af dem i..

Resten af vejen spillede jeg meget steady, og havde nogle gode birdiechancer rundt omkring, men de ville stadig ikke rigtig i. Det der var vigtigst i dag var min mentale tilstand - den var absolut fremragende i dag, hvilket var med til at jeg holdt fokus på trods af at jeg ikke holede så mange putts, som jeg gerne ville.

Så jeg skal gå ud til morgendagens runde med samme mindset i morgen, som jeg havde i dag og fortsætte stilen med det lange spil, så er jeg sikker på at putts'ne nok skal gå i. I dag er de tæt på at gå i hul, i modsætning til sidste uge :) Er RIGTIG glad for at jeg kørte 200 km hver vej, for lige at få tjekket op på tingene af Martin! :)

Er i øvrigt ret imponeret af Nørret. Han kommer herned, uden at ha' spillet en runde siden 15. januar. Han var lidt rusten i prøverunden, men i dag spiller han rigtig pænt og misser endda nogle gode chancer rundt omkring. Det er imponerende i hans anden runde siden 15. januar. Det er super fedt at spille med ham! Han er en virkelig dygtig og hyggelig fyr, så jeg går også og suger en masse erfaring til mig og lærer en hel masse :)

Og så er det jo altid rart at få ros efter runden af en ET-spiller ;)

Hey Lasse, stærkt gået, keep it up!

Nu gik du jo med Thomas idag, og jeg tænkte om du kunne give din vurdering af, hvorfor han var -4 i dag og du "kun" var i par?
Hvor er det, Thomas virkelig henter sine fugle, som du ikke gør på samme måde? Er der udelukkende putteren, slår han den tættere på, eller er det noget helt tredje?

#17 Bachlabar

Bachlabar

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 321 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ørnehøj
  • Handicap:13,8

Skrevet 22 februar 2012 - 13:31

Hold da op en forni Jeff Winther har gået her til formiddag. 6 birdies... Det er sa... flot

#18 Nik

Nik

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 417 Beskeder:

Skrevet 22 februar 2012 - 13:35

Der bliver skudt lavt i dag.. Lasse vender i +1

#19 COP

COP

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2.982 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Dragør Golf Klub
  • Handicap:7.9

Skrevet 22 februar 2012 - 13:39

Se beskedNik, den 22 februar 2012 - 13:35, sagde:

Der bliver skudt lavt i dag.. Lasse vender i +1

Se beskedBachlabar, den 22 februar 2012 - 13:31, sagde:

Hold da op en forni Jeff Winther har gået her til formiddag. 6 birdies... Det er sa... flot

Fuglene ligger på for 9 :thumbsup: kom så Lasse!

Flot for 9 af Jeff :thumbsup:
Gemt billede Når feel er vigtigt!

#20 TLP

TLP

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.050 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ledreborg Palace Golf
  • Handicap:9,7
Donator

Skrevet 22 februar 2012 - 17:26

Lasse ender i par for dagen og dermed i par totalt. Det giver en placering midt i det felt, som klarede cuttet. Så der er 8 slag op til nr. 1 og 8 slag ned til sidste mand, der klarede cuttet.

4 birdies. Lad os se mindst det samme i morgen - bare uden bogeys og værre i morgen :thumbsup:
/Thomas

#21 Golfkid

Golfkid

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 287 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Frederikssund
  • Handicap:+3,6

Skrevet 22 februar 2012 - 17:52

Se beskedNik, den 21 februar 2012 - 22:16, sagde:

Hey Lasse, stærkt gået, keep it up!

Nu gik du jo med Thomas idag, og jeg tænkte om du kunne give din vurdering af, hvorfor han var -4 i dag og du "kun" var i par?
Hvor er det, Thomas virkelig henter sine fugle, som du ikke gør på samme måde? Er der udelukkende putteren, slår han den tættere på, eller er det noget helt tredje?

Hmm.. Det er lidt svært at svare på synes jeg. Han holer helt klart nogle flere putts, selvom han stadig efterlader nogle stykker derude. Der hvor han for alvor rykker fra, er på 10. og 11., hvor han lavede eagle, birdie og jeg lavede par, bogey.. Det er der han er de fire slag foran. Ellers synes jeg ikke der var den store forskel i går :)

Til gengæld, så spillede han fuldstændig forrygende på de første 13 huller!! Holede bl.a. et fuldt 9-jern på banens første hul :D Det var fedt at se! Desværre spillede han skidt på de sidste huller, for det kunne virkelig ha' været en lav runde ellers :/

Jeg spillede fornuftigt igen i dag. Kommer skidt fra start med en kluntet bogey fra 40 meter på 10. og en kluntet DB fra 99 meter på 12. - derfra spillede jeg rigtig solidt, hvis man ser bort fra et par sløje drives midt på runden. Jeg fik tilmed rullet et par gode putts i, på de sidste 6 huller, så det ser bestemt fornuftigt ud synes jeg. Scoren er i hvert fald stabil :D
Mvh.

Lasse Sonne Nielsen

Professionel Golfspiller

------------

Golf skal være sjovt - altid!

#22 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
  • Hjemmeklub:vejen
  • Handicap:19.8
Donator

Skrevet 22 februar 2012 - 18:01

Det er længe siden vi har set 2 så stabile runder fra Lasse :)

Der må du gerne fortsætte med.....

#23 pyramus

pyramus

Bruger

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 178 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Værebro Golfklub
  • Handicap:4,8

Skrevet 22 februar 2012 - 18:06

Se beskedGolfkid, den 22 februar 2012 - 17:52, sagde:

Hmm.. Det er lidt svært at svare på synes jeg. Han holer helt klart nogle flere putts, selvom han stadig efterlader nogle stykker derude. Der hvor han for alvor rykker fra, er på 10. og 11., hvor han lavede eagle, birdie og jeg lavede par, bogey.. Det er der han er de fire slag foran. Ellers synes jeg ikke der var den store forskel i går :)

Til gengæld, så spillede han fuldstændig forrygende på de første 13 huller!! Holede bl.a. et fuldt 9-jern på banens første hul :D Det var fedt at se! Desværre spillede han skidt på de sidste huller, for det kunne virkelig ha' været en lav runde ellers :/

Jeg spillede fornuftigt igen i dag. Kommer skidt fra start med en kluntet bogey fra 40 meter på 10. og en kluntet DB fra 99 meter på 12. - derfra spillede jeg rigtig solidt, hvis man ser bort fra et par sløje drives midt på runden. Jeg fik tilmed rullet et par gode putts i, på de sidste 6 huller, så det ser bestemt fornuftigt ud synes jeg. Scoren er i hvert fald stabil :D

Med stabil score de 2 første runder så kan det jo være de sidste elementer går op i en højere enhed imorgen.....play well.....nu skal der switches mellem City og Ha Ha sport :D

#24 Golfoptimisten

Golfoptimisten

Platin medlem

• Medlemmer
  • 1.126 Beskeder:
Donator

Skrevet 22 februar 2012 - 18:58

Se beskedGolfkid, den 22 februar 2012 - 17:52, sagde:

Fint.. vi holder vejret i morgen.. og ønsker dig birdier på stribe!! :thumbsup:
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
-Sir Winston Churchill

#25 COP

COP

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.982 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Dragør Golf Klub
  • Handicap:7.9

Skrevet 23 februar 2012 - 12:42

En skotte rundt i 67 :thumbsup:  og mange i plus scores :blush: og Lasse med en 9'er på birdiehullet 4. augh + 4 efter de første 9 :mad: Måske dårligt vejr...
Gemt billede Når feel er vigtigt!

#26 Nik

Nik

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 417 Beskeder:

Skrevet 23 februar 2012 - 12:59

puha, 4-dobbelt på et par 5 hul.

2 bolde out eller sådan noget?

#27 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
Donator

Skrevet 23 februar 2012 - 19:17

Forklaring udbedes......... :mellow:

#28 TLP

TLP

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.050 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ledreborg Palace Golf
  • Handicap:9,7
Donator

Skrevet 23 februar 2012 - 19:21

Se beskedrene20, den 23 februar 2012 - 19:17, sagde:

Forklaring udbedes......... :mellow:

4 bolde i vandet.
Et drop for uspillelig bold
3 3-putts

Fra twitter
/Thomas

#29 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
Donator

Skrevet 23 februar 2012 - 19:23

Videre til næste turnering :)

Der var 2 gode runder at arbejde videre med :thumbsup:

#30 Golfkid

Golfkid

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 287 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Frederikssund
  • Handicap:+3,6

Skrevet 24 februar 2012 - 17:39

Undskyld for det sene svar først og fremmest :)

Det var ikke ligefrem fantastisk i går :baby:

Kom ellers fint fra start og var én under efter tre huller, men 4. hul tog livet af mig! Fik slået et skidt drive, som ender i søen i venstre side hvorefter jeg dropper og tager så en dårlig beslutning og går efter green derfra. Den er så en meter fra at komme over vandet. Nyt drop, chip ud til siden, i vandet igen i mit 6. slag fra 146 meter, inden jeg droppede og kom ind og i for en 9'er fra 57 meter :thumbsup:

Derfra spillede jeg egentlig nogle okay huller, hvis man ser bort fra 3-puttet på hul 6. På hul 10 får jeg til gengæld lavet en god par, efter jeg måtte droppe for uspillelig bold i en busk og kom ind og i fra 96 meter.

På 11. fik jeg for en gang skyld slået et ordentligt drive, så jeg kun havde 183 meter til pinden. Derfra slog jeg så i vandet, drop, op kort af green, chip og to putts..

Resten af vejen rammer jeg 6 greens på de sidste 7 huller og spiller faktisk ganske fornuftigt. Havde et par gode birdiechancer, som ikke faldt i, inden jeg slog en 8'er til klar på sidste hul for at komme under 80 - den var vigtig :phone:

Jeg har rigtig meget at tage med fra den her turnering. Jeg spillede rigtig fint fra tee til green, specielt i de første to runder. Men min mentale tilstand var fuldstændig, som jeg ville ha' den til at være. Var meget rolig og afslappet, selvom det gik lidt imod mig i sidste runde. Jeg husker kun at jeg har slået køllen ned i jorden to gange i den her turnering - det er ny rekord by far :P

Det er jeg faktisk ret stolt af. Så skal resultaterne nok komme, når sæsonen for alvor går i gang!

Så nu skal der trænes de næste par uger, så jeg er klar til ECCO Touren starter på La Manga d. 16. marts!
Mvh.

Lasse Sonne Nielsen

Professionel Golfspiller

------------

Golf skal være sjovt - altid!

Tilføj svar

Også tagget med Lasse Sonne Nielsen, Golfkid, Hi5-Pro Tour

0 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere

Webdesign & Coding By TheDanzorLabs