Golfkid, den 21 februar 2012 - 18:57, sagde:
Spillede rigtig fint derude i dag. Specielt på for9, hvor jeg virkelig slog den til masten. Holede godt nok et par gode putts på de første par huller - en 8 meter på første for birdie og en to meter på anden for par. Derfra begyndte jeg at slå dem tæt på. En 8'er til 3 meter på 3., som jeg desværre 3-puttede
På 5. hul slog jeg en 4'er op til halvanden meter og på 6. hul slog en 53'er til halvanden meter - fik desværre ingen af dem i..
Resten af vejen spillede jeg meget steady, og havde nogle gode birdiechancer rundt omkring, men de ville stadig ikke rigtig i. Det der var vigtigst i dag var min mentale tilstand - den var absolut fremragende i dag, hvilket var med til at jeg holdt fokus på trods af at jeg ikke holede så mange putts, som jeg gerne ville.
Så jeg skal gå ud til morgendagens runde med samme mindset i morgen, som jeg havde i dag og fortsætte stilen med det lange spil, så er jeg sikker på at putts'ne nok skal gå i. I dag er de tæt på at gå i hul, i modsætning til sidste uge
Er i øvrigt ret imponeret af Nørret. Han kommer herned, uden at ha' spillet en runde siden 15. januar. Han var lidt rusten i prøverunden, men i dag spiller han rigtig pænt og misser endda nogle gode chancer rundt omkring. Det er imponerende i hans anden runde siden 15. januar. Det er super fedt at spille med ham! Han er en virkelig dygtig og hyggelig fyr, så jeg går også og suger en masse erfaring til mig og lærer en hel masse
Og så er det jo altid rart at få ros efter runden af en ET-spiller
Hey Lasse, stærkt gået, keep it up!
Nu gik du jo med Thomas idag, og jeg tænkte om du kunne give din vurdering af, hvorfor han var -4 i dag og du "kun" var i par?
Hvor er det, Thomas virkelig henter sine fugle, som du ikke gør på samme måde? Er der udelukkende putteren, slår han den tættere på, eller er det noget helt tredje?