Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

- - - - -

HACIENDA RIQUELME OPEN

Lasse Sonne Nielsen Golfkid Hi5-Pro Tour

29 svar på dette emne

#1 COP

COP

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2.982 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Dragør Golf Klub
  • Handicap:7.9

Skrevet 21 februar 2012 - 10:30

I denne uge spiller @Golfkid igen på Hi5 Touren, som opvarmning til de vigtige turneringer på ECCO-Touren, der starter om en lille måned.

Golfkids sidste turnering indfriede ikke mine forventninger, og heller ikke Golfkids. Så jeg tror det er en meget motiveret Golfkid som er på banen i dag.

Det kunne være rart med et scorekort uden dobbeltbogies, lad bare de andre om dem.

Lasse slog ud kl. 9.20 så vi har nok først scores ved 12 tiden, for de første 9 huller.

Leaderboard
Gemt billede Når feel er vigtigt!

#2 Nik

Nik

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 417 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ørnehøj Golfklub

Skrevet 21 februar 2012 - 10:33

Kom så @Golfkid.. Denne uge bliver din uge :thumbsup:

#3 claust

claust

Golfjunkie

• Administrator
  • 2.175 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Hedensted
  • Handicap:18,8

Skrevet 21 februar 2012 - 10:37

Hep hep !!
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*

* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.

#4 Bachlabar

Bachlabar

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 321 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ørnehøj
  • Handicap:13,8

Skrevet 21 februar 2012 - 10:48

Hvis ikke Lasse tager en top5 her, så er der "afstraffelse" i form af armbøjninger til VMG open... kom så Lasse :-)

#5 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
  • Hjemmeklub:vejen
  • Handicap:19.8
Donator

Skrevet 21 februar 2012 - 12:07

Jeg kan se at der sågar er en ET spiller med..... Nørret

Lad nu ikke presset om store resultater blive for stort :no:

Der går lidt før Lasse skal toppe..... meeeen vi ser da gerne at der bliver leveret noget god golf :thumbsup:

#6 ane

ane

Junior bruger

• Medlemmer
  • PipPip
  • 56 Beskeder:
  • Handicap:7,2

Skrevet 21 februar 2012 - 12:22

Go Lasse ! Du må leve med at bære alle de uindfriede ambitioner vi andre har i bagagen. Vi er efterhånden nået til den erkendelse, at de kun kan udleves gennem andre. Andre er så helt konkret DIG ! Held og lykke.

#7 briandenver

briandenver

Bruger

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 115 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Vejen
  • Handicap:35,7

Skrevet 21 februar 2012 - 12:38

Par efter de første 9, det er da godkendt, det er en delt 3. plads med Nørret indtil videre

#8 COP

COP

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.982 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Dragør Golf Klub
  • Handicap:7.9

Skrevet 21 februar 2012 - 12:41

Fortsæt endelig på den måde. Lad de andre om de grimme dobbeltbogies, og for den sags skyld også bogierne ;)
Gemt billede Når feel er vigtigt!

#9 Bachlabar

Bachlabar

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 321 Beskeder:
  • Handicap:13,8

Skrevet 21 februar 2012 - 14:04

Lasse er rundt i par, det er da en forbedring i forhold til de seneste uger. Mon tiden med hans træner har hjulpet lidt.

#10 Nik

Nik

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 417 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ørnehøj Golfklub

Skrevet 21 februar 2012 - 14:44

Og Nørret i -4, stærkt!

#11 Pastorius

Pastorius

Platin medlem

• Medlemmer
  • 1.173 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Sorø
  • Handicap:24
Donator

Skrevet 21 februar 2012 - 16:02

Så ligger runden på golfshot.
Med en fairwayprocent på 71 og 15 GIRs er mit gæt at Lasse ikke er 100% tilfreds med putningen, men ellers lover det rigtig godt, hvis det er niveauet.

http://golfshot.com/...8819840-8819906
Med venlig hilsen

Robert
http://piil.org

WITB

#12 TLP

TLP

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.050 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ledreborg Palace Golf
  • Handicap:9,7
Donator

Skrevet 21 februar 2012 - 17:20

Se beskedPastorius, den 21 februar 2012 - 16:02, sagde:

Så ligger runden på golfshot.
Med en fairwayprocent på 71 og 15 GIRs er mit gæt at Lasse ikke er 100% tilfreds med putningen, men ellers lover det rigtig godt, hvis det er niveauet.

http://golfshot.com/...8819840-8819906

Tror du har ret. Med så mange greens ramt, så skal puttene godt nok have været megalange før Lasse har måtte været tilfreds med putningen.

Godt at se en "stabil" runde hvor der ikke dobbelt bogeys på kortet :thumbsup:
/Thomas

#13 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
Donator

Skrevet 21 februar 2012 - 17:22

Fin runde af Lasse.... det lover godt for fremtiden :)

#14 Golfkid

Golfkid

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 287 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Frederikssund
  • Handicap:+3,6

Skrevet 21 februar 2012 - 18:57

Hej drenge!

Spillede rigtig fint derude i dag. Specielt på for9, hvor jeg virkelig slog den til masten. Holede godt nok et par gode putts på de første par huller - en 8 meter på første for birdie og en to meter på anden for par. Derfra begyndte jeg at slå dem tæt på. En 8'er til 3 meter på 3., som jeg desværre 3-puttede :( På 4. var jeg på i to og to-puttede for birdie. Måtte faktisk hole en god retur, da jeg fik slået lidt hårdt til mit eagle putt. Den var 3 meter forbi selvom den ramte lige midt i hullet :D

På 5. hul slog jeg en 4'er op til halvanden meter og på 6. hul slog en 53'er til halvanden meter - fik desværre ingen af dem i..

Resten af vejen spillede jeg meget steady, og havde nogle gode birdiechancer rundt omkring, men de ville stadig ikke rigtig i. Det der var vigtigst i dag var min mentale tilstand - den var absolut fremragende i dag, hvilket var med til at jeg holdt fokus på trods af at jeg ikke holede så mange putts, som jeg gerne ville.

Så jeg skal gå ud til morgendagens runde med samme mindset i morgen, som jeg havde i dag og fortsætte stilen med det lange spil, så er jeg sikker på at putts'ne nok skal gå i. I dag er de tæt på at gå i hul, i modsætning til sidste uge :) Er RIGTIG glad for at jeg kørte 200 km hver vej, for lige at få tjekket op på tingene af Martin! :)

Er i øvrigt ret imponeret af Nørret. Han kommer herned, uden at ha' spillet en runde siden 15. januar. Han var lidt rusten i prøverunden, men i dag spiller han rigtig pænt og misser endda nogle gode chancer rundt omkring. Det er imponerende i hans anden runde siden 15. januar. Det er super fedt at spille med ham! Han er en virkelig dygtig og hyggelig fyr, så jeg går også og suger en masse erfaring til mig og lærer en hel masse :)

Og så er det jo altid rart at få ros efter runden af en ET-spiller ;)
Mvh.

Lasse Sonne Nielsen

Professionel Golfspiller

------------

Golf skal være sjovt - altid!

#15 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
Donator

Skrevet 21 februar 2012 - 19:23

Fin beskrivelse af dagens runde.....

Håber at putteren er brandvarm i morgen, så kan det godt gå hen og blive en super runde

Held og lykke :thumbsup:

Tilføj svar

Også tagget med Lasse Sonne Nielsen, Golfkid, Hi5-Pro Tour

0 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere

Webdesign & Coding By TheDanzorLabs