jeg skulle engang spille ny næstved i en turnering ,så jeg var oppe og prøve den af , købte baneguiden ,udstyret med en pen ,gik jeg igang skrev ned for hvert slag, hvilken kølle , andet slaget , puts , da jeg var færdig stod der ,, langt lige drive ( pas på bunkers) , andetslaget skal være langt og præcis , sørg for at første put er langt nok ...
jeg burde måske have en plan B istedet ,for intet gik efter " bogen "
hvad skulle man have skrevet ned ..
couse mangement
Startet af
gnisten
, 20 feb 2012 20:36
2 svar på dette emne
Skrevet 20 februar 2012 - 20:44
Jeg ville skrive det som baneguiden ikke umiddelbart kunne fortælle mig. Vi har alle prøvet at glo i en baneguide og slå en mindre kølle eller jern ud fordi guiden viste at der var lidt plads. Der ville jeg skrive driver ud og måske mærke af hvor du lå i drivet første gang du spillede banen. Hvor banen er tæt og du ikk skal spille din bold ud osv.. Men er mere typen der har det i hovedet. Ps. Mobil skrive tingen stinker..
(null)
(null)
Skrevet 20 februar 2012 - 20:49
Inden vi spillede oprykningmatch i Rønnede spillede jeg en prøverunde - hvor der heldigvis var god plads på banen - pga højdeforskelle, slog jeg flere slag mod greens og fik styr på hvor meget mere eller mindre der skulle slås på hullerne. Fik også noteret nogle steder på banen, som var "forbudt område".
Puttede mange gange på hver green og fik styr på faldet og tegnede det ind i baneguiden -
Puttede mange gange på hver green og fik styr på faldet og tegnede det ind i baneguiden -
Tilføj svar
0 bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere