Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

- - - - -

Kenneth Rolf Andersen ny træner i Værebro Golfklub

6 svar på dette emne

#1 pyramus

pyramus

Bruger

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 178 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Værebro Golfklub
  • Handicap:4,8

Skrevet 20 februar 2012 - 13:46

Hej alle

Kan se på Værebro Golfcenters hjemmeside at de har engageret Kenneth Rolf Andersen som head pro for sæsonen 2012

Er der nogen af jer der har arbejdet med ham tidligere??

Claus

#2 COP

COP

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2.982 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Dragør Golf Klub
  • Handicap:7.9

Skrevet 21 februar 2012 - 12:38

Jeg har mødt Kenneth et par gange, et positivt menneske og meget hjælpsom.

Da han var i Harekær, tog han uden beregning turen til Dragør, for at være til stede da en hcp. 20 spiller, skulle fittes til nyt udstyr hos Taylormades Tour-Van.

Senere mødte jeg ham på rangen i Ishøj, hvor han ikke var bleg for at sende mig, videre til en anden pro i forbindelse med en skaftreparation.

Jeg mener han på et tidspunkt arbejdede for en af de danske golfudstyrs leverandøre, men jeg kan ikke lige huske hvem det var.

Hvordan han er som træner, kan jeg ikke udtale mig om, men det kunne godt tyde på, at han leder efter det rigtige sted. Værebro bliver hans 3. eller 4. arbejdssted indenfor 5 år, som jeg husker det.
Gemt billede Når feel er vigtigt!

#3 madsdreng

madsdreng

Ny bruger

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Harekær
  • Handicap:13,9

Skrevet 24 februar 2012 - 02:57

Se beskedpyramus, den 20 februar 2012 - 13:46, sagde:

Hej alle

Kan se på Værebro Golfcenters hjemmeside at de har engageret Kenneth Rolf Andersen som head pro for sæsonen 2012

Er der nogen af jer der har arbejdet med ham tidligere??

Claus

#4 madsdreng

madsdreng

Ny bruger

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Harekær
  • Handicap:13,9

Skrevet 24 februar 2012 - 03:08

Havde Kenneth som pro i Harekær. Min erfaring med forskellige pro'er er begrænset, men jeg var ret begejstret. Rent teknisk var han ganske ambitiøs og kunne tillige gøre rede for hver cm i mit sving. Jeg lærte en hel del om teorien bag et golfsving i hans tid. Desuden var han en behagelig og hjælpsom person, så Værebro bør være glade!

#5 Golfer

Golfer

Ny bruger

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Beskeder:

Skrevet 25 februar 2012 - 20:20

Vi kender Kenneth rigtigt godt fra Harekær GC. Vi har kun positivt at berette om Kenneth, altid super engageret. Værebro er meget heldige få Kenneth til sig. Vi er mange der savner ham rigtigt meget i Harekær.

#6 calleN

calleN

Ny bruger

• Medlemmer
  • Pip
  • 1 Beskeder:
  • Hjemmeklub:GC Harekær
  • Handicap:20

Skrevet 26 februar 2012 - 14:29

Jeg kan kun sige godt om Kenneth.
Jeg har jævnligt (ikke nok) haft gavn af hans instruktion på Harekær og han er efter min opfattelse en yderst kompetent træner, som enddog kunne huske mine skavanker, hvis jeg ikke havde været til træning i ½ år

Calle

#7 pyramus

pyramus

Bruger

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 178 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Værebro Golfklub
  • Handicap:4,8

Skrevet 29 februar 2012 - 18:58

@alle.....tak for tilbagemeldingen, bliver spændende at se om Center - Klub og Pro i fællesskab kan få det til at spille......

Tilføj svar

1 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere

Webdesign & Coding By TheDanzorLabs