Hej alle
Kan se på Værebro Golfcenters hjemmeside at de har engageret Kenneth Rolf Andersen som head pro for sæsonen 2012
Er der nogen af jer der har arbejdet med ham tidligere??
Claus
Kenneth Rolf Andersen ny træner i Værebro Golfklub
Startet af
pyramus
, 20 feb 2012 13:46
6 svar på dette emne
Skrevet 21 februar 2012 - 12:38
Jeg har mødt Kenneth et par gange, et positivt menneske og meget hjælpsom.
Da han var i Harekær, tog han uden beregning turen til Dragør, for at være til stede da en hcp. 20 spiller, skulle fittes til nyt udstyr hos Taylormades Tour-Van.
Senere mødte jeg ham på rangen i Ishøj, hvor han ikke var bleg for at sende mig, videre til en anden pro i forbindelse med en skaftreparation.
Jeg mener han på et tidspunkt arbejdede for en af de danske golfudstyrs leverandøre, men jeg kan ikke lige huske hvem det var.
Hvordan han er som træner, kan jeg ikke udtale mig om, men det kunne godt tyde på, at han leder efter det rigtige sted. Værebro bliver hans 3. eller 4. arbejdssted indenfor 5 år, som jeg husker det.
Da han var i Harekær, tog han uden beregning turen til Dragør, for at være til stede da en hcp. 20 spiller, skulle fittes til nyt udstyr hos Taylormades Tour-Van.
Senere mødte jeg ham på rangen i Ishøj, hvor han ikke var bleg for at sende mig, videre til en anden pro i forbindelse med en skaftreparation.
Jeg mener han på et tidspunkt arbejdede for en af de danske golfudstyrs leverandøre, men jeg kan ikke lige huske hvem det var.
Hvordan han er som træner, kan jeg ikke udtale mig om, men det kunne godt tyde på, at han leder efter det rigtige sted. Værebro bliver hans 3. eller 4. arbejdssted indenfor 5 år, som jeg husker det.
Skrevet 24 februar 2012 - 03:08
Havde Kenneth som pro i Harekær. Min erfaring med forskellige pro'er er begrænset, men jeg var ret begejstret. Rent teknisk var han ganske ambitiøs og kunne tillige gøre rede for hver cm i mit sving. Jeg lærte en hel del om teorien bag et golfsving i hans tid. Desuden var han en behagelig og hjælpsom person, så Værebro bør være glade!
Tilføj svar
0 bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere