Kyrti, den 19 februar 2012 - 18:11, sagde:
Vil bare lige dele dagens golftur med jer i VMG.
Vi er 9 stk fra Fr.Sund Golfklub som er på træningstur i Spanien, Oliva Novo, hvor vi har 2 daglige timer med undervisning og en runde golf efterfølgende.
I dag kørte @Golfkid ca. 200 km op til os for at spille med os. Han gik 6 huller med hver bold,
Vi ligger i hcp 11-36, så en meget blandet skare, men Lasse gik tålmodigt med os rundt og viste os sit spil, som mange af os bare drømmer om, hvor hans drive ofte var så lange at vi dårligt kunne følge bolden ;-) at se hans ligefremme og naturlige fremtoning, når han lige skulle se hvor langt der var til flaget fra fairway "Nå, ja 226 meter", det blev så lige til et jern fra @LHW, (Hvor svært kan det dog være?)
Jeg tror at vi almindelige medlemmer fra hans klub havde en god oplevelse at gå nogle huller med Lasse, tak for det Lasse.
Selv havde jeg nogle gode slag og en del slag som gør at min pro ikke bliver arbejdsløs med det samme :-) men også her oplevede jeg Lasse som fin, gav en rosende kommentar når der var et godt slag til os alle.
Så hvad vil jeg med dette indlæg? Ikke for at skamrose Lasse, men blot for at glæde mig over at en "elite/pro" fortsat har tid til alle dem som bare hyggegolfer.
Hvis så nogen i Danmark skulle være lidt misundelig, så vil jeg da tilføje at det er solskin, vindstille og 17 gr. så at gå her i T-Shirts i februar er bare skønt.
Selv har jeg efterfølgende lige taget en lang løbetur på stranden, skønt.
Håber på at en sådan tur må være en god begyndelse på årets golf. Hilsen Kurt
Hej Kurt!
Tak for de rigtig pæne ord og tusind tak for en hyggelig runde! Det var en fornøjelse at møde jer allesammen. Det var fedt at se så mange velkendte og glade, danske ansigter hernede i det spanske. Det håber jeg at kunne gøre igen en dag
Som Kurt har beskrevet, så kørte jeg op til Oliva Nova i går, for at spille med Grupo Kold, som gruppen er blevet døbt, efter skiltet på deres bus

Jeg havde smidt Oliver, en af juniorerne fra klubben, af i lufthavnen på vejen, inden jeg kørte videre nordpå. Jeg ankom 10.15 og fik helst på alle deltagerne. Vores første starttid var 11.04, så der var lige lidt tid til hygge og snak inden runden.
Vi slog ud til tiden og så gik det ellers derudaf med masser af hygge, gode slag, mindre gode slag og så lidt mere hygge og snak

Efter 6. og 12. hul faldt jeg tilbage til gruppen bagved, så jeg fik spillet med alle. Det var super hyggeligt og der var god stemning i alle tre bolde
Da vi kom ind efter runden, blev der hygget i solen på terrassen og Martin og jeg fik en salat, inden der skulle trænes på rangen. Vi nåede at få trænet halvanden times tid, så det var rigtig fedt at få tjekket op på tingene. Jeg fik nogle nye tanker, som jeg skal arbejde med. Det er rart efter en måneds tid med de samme svingtanker
Som jeg har skrevet i en anden tråd, så lægger jeg en video op, når Martin har færdiggjort den, så dem der er interesserede, kan se hvad jeg arbejder på.
Tak for en rigtig god dag til Kurt og resten af FGK-kliken
Mvh.
Lasse Sonne Nielsen
Professionel Golfspiller
------------
Golf skal være sjovt - altid!