Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

- - - - -

@Golfkid besøgte sine klubmedlemmer i Spanien, flot.

9 svar på dette emne

#1 Kyrti

Kyrti

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 263 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Fr.Sund
  • Handicap:29,8

Skrevet 19 februar 2012 - 18:11

Vil bare lige dele dagens golftur med jer i VMG.
Vi er 9 stk fra Fr.Sund Golfklub som er på træningstur i Spanien, Oliva Novo, hvor vi har 2 daglige timer med undervisning og en runde golf efterfølgende.
I dag kørte @Golfkid ca. 200 km op til os for at spille med os. Han gik 6 huller med hver bold,
Vi ligger i hcp 11-36, så en meget blandet skare, men Lasse gik tålmodigt med os rundt og viste os sit spil, som mange af os bare drømmer om, hvor hans drive ofte var så lange at vi dårligt kunne følge bolden ;-) at se hans ligefremme og naturlige fremtoning, når han lige skulle se hvor langt der var til flaget fra fairway "Nå, ja 226 meter", det blev så lige til et jern fra @LHW, (Hvor svært kan det dog være?)

Jeg tror at vi almindelige medlemmer fra hans klub havde en god oplevelse at gå nogle huller med Lasse, tak for det Lasse.
Selv havde jeg nogle gode slag og en del slag som gør at min pro ikke bliver arbejdsløs med det samme :-) men også her oplevede jeg Lasse som fin, gav en rosende kommentar når der var et godt slag til os alle.
Så hvad vil jeg med dette indlæg? Ikke for at skamrose Lasse, men blot for at glæde mig over at en "elite/pro" fortsat har tid til alle dem som bare hyggegolfer.
Hvis så nogen i Danmark skulle være lidt misundelig, så vil jeg da tilføje at det er solskin, vindstille og 17 gr. så at gå her i T-Shirts i februar er bare skønt.
Selv har jeg efterfølgende lige taget en lang løbetur på stranden, skønt.
Håber på at en sådan tur må være en god begyndelse på årets golf. Hilsen Kurt

Ændret af Kyrti, 19 februar 2012 - 18:13.

Hilsen Kyrti........."Golf er et uhensigtmæssigt forsøg på at få en uberegnelig kugle ned i et utilgængeligt hul - med instrumenter uegnet til formålet." Winston Churchill

#2 MSP

MSP

Junior bruger

• Medlemmer
  • PipPip
  • 61 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Esbjerg GK
  • Handicap:15

Skrevet 19 februar 2012 - 18:19

Det er sku klasse, godt gået :-)

#3 TLP

TLP

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2.050 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ledreborg Palace Golf
  • Handicap:9,7
Donator

Skrevet 19 februar 2012 - 18:22

Dejlig beretning Kurt. Tak for det :thumbsup:

Det er nemlig præcis lige dét, som også var min første oplevelse, da jeg mødte Lasse første gang. Og på den konto scorer Lasse altså noget gode point. Nemlig ved at være nærværende og nede på jorden (ingen stjernenykker ved at være blevet professionel overhovedet).

Jeg ved, at man kan bruge sine penge på rigtig mange ting. Men jeg kan kun igen opfordre folk til (hvis man har lyst selvfølgelig) at støtte Lasse i hans Club61 http://www.lsngolf.dk/club61.html

Bare deltagelsen i "Bassen Invitational" var alle pengene værd. Det var nu godt nok ikke derfor, at jeg valgte at støtte Lasse. Men, det var da en bonus :)
/Thomas

#4 TLP

TLP

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.050 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ledreborg Palace Golf
  • Handicap:9,7
Donator

Skrevet 19 februar 2012 - 18:23

Nå ja - fortsat god tur forresten Kurt i det spanske :D
/Thomas

#5 drdild

drdild

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 731 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Odense Golfklub
  • Handicap:7,1
Donator

Skrevet 19 februar 2012 - 18:49

det gir sku et stort 5 tal herfra, klasse Lasse......lød lidt fesent men sandt.

#6 LHW

LHW

Platin medlem

• Moderatorer
  • 1.830 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Sæby

Skrevet 19 februar 2012 - 19:29

Lasse er en mand i en helt egen støbning og klasse. Jeg har ikke mange penge til sponsor virksomhed, men jeg valgte han ud længe før jeg havde mødt manden, og tog selv kontakt med han for godt halvanden år siden, med forslag til noget vi nå er i gang med.

Lasse er jordnær, nærværende og ikke mindst positiv og god til og kommunicere det han holder på med, så han er en drøm af et sponsor objekt langt flere aktører burde satse på. Jeg har derfor til hensigt og følge han så længe han selv ser et sligt samarbejde til sin fordel, for det er ingen tvivl om at han kommer til og rykke op i rækkerne i de år som kommer.

Det er derfor ikke det mindste overaskende at i havde en top oplevelse med Lasse der nede i Spanien, der mange af os skulle ønske vi var akkurat i disse dage....nyt det i fulde drag Kyrti :-)

Vi skal også være stolte af at Lasse er en del af VMG, og jeg opfordrer alle som kan til og støtte han via Club61, da præmierne ikke er de helt store på de tours han spiller for tiden, men det kommer :-)
Mvh
LHW

#7 COP

COP

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.982 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Dragør Golf Klub
  • Handicap:7.9

Skrevet 19 februar 2012 - 19:38

Jeg kan kun bakke op om alle de positive tilkendegivelser som allerede er skrevet :thumbsup:

Jeg vil også igen opfordre til, at man støtter @Golfkid via hans Club 61. han fortjener det :)

Fortsat god tur @Kyrti, vi er ikke spor misundelige herhjemme i DK :hmm:
Gemt billede Når feel er vigtigt!

#8 pyramus

pyramus

Bruger

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 178 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Værebro Golfklub
  • Handicap:4,8

Skrevet 19 februar 2012 - 19:57

Ikke for at fortsætte i samme tråd men alligevel........det er en stor glæde at støtte Lasse i hans quest ud i den professionelle verden......fedt at i har en god tur til Oliva Nova, var lidt usikker på om vejret kunne holde så tidligt i Spanien i februar.

#9 Golfkid

Golfkid

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 287 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Frederikssund
  • Handicap:+3,6

Skrevet 20 februar 2012 - 10:48

Se beskedKyrti, den 19 februar 2012 - 18:11, sagde:

Vil bare lige dele dagens golftur med jer i VMG.
Vi er 9 stk fra Fr.Sund Golfklub som er på træningstur i Spanien, Oliva Novo, hvor vi har 2 daglige timer med undervisning og en runde golf efterfølgende.
I dag kørte @Golfkid ca. 200 km op til os for at spille med os. Han gik 6 huller med hver bold,
Vi ligger i hcp 11-36, så en meget blandet skare, men Lasse gik tålmodigt med os rundt og viste os sit spil, som mange af os bare drømmer om, hvor hans drive ofte var så lange at vi dårligt kunne følge bolden ;-) at se hans ligefremme og naturlige fremtoning, når han lige skulle se hvor langt der var til flaget fra fairway "Nå, ja 226 meter", det blev så lige til et jern fra @LHW, (Hvor svært kan det dog være?)

Jeg tror at vi almindelige medlemmer fra hans klub havde en god oplevelse at gå nogle huller med Lasse, tak for det Lasse.
Selv havde jeg nogle gode slag og en del slag som gør at min pro ikke bliver arbejdsløs med det samme :-) men også her oplevede jeg Lasse som fin, gav en rosende kommentar når der var et godt slag til os alle.
Så hvad vil jeg med dette indlæg? Ikke for at skamrose Lasse, men blot for at glæde mig over at en "elite/pro" fortsat har tid til alle dem som bare hyggegolfer.
Hvis så nogen i Danmark skulle være lidt misundelig, så vil jeg da tilføje at det er solskin, vindstille og 17 gr. så at gå her i T-Shirts i februar er bare skønt.
Selv har jeg efterfølgende lige taget en lang løbetur på stranden, skønt.
Håber på at en sådan tur må være en god begyndelse på årets golf. Hilsen Kurt

Hej Kurt!

Tak for de rigtig pæne ord og tusind tak for en hyggelig runde! Det var en fornøjelse at møde jer allesammen. Det var fedt at se så mange velkendte og glade, danske ansigter hernede i det spanske. Det håber jeg at kunne gøre igen en dag :)

Som Kurt har beskrevet, så kørte jeg op til Oliva Nova i går, for at spille med Grupo Kold, som gruppen er blevet døbt, efter skiltet på deres bus ;) Jeg havde smidt Oliver, en af juniorerne fra klubben, af i lufthavnen på vejen, inden jeg kørte videre nordpå. Jeg ankom 10.15 og fik helst på alle deltagerne. Vores første starttid var 11.04, så der var lige lidt tid til hygge og snak inden runden.

Vi slog ud til tiden og så gik det ellers derudaf med masser af hygge, gode slag, mindre gode slag og så lidt mere hygge og snak :) Efter 6. og 12. hul faldt jeg tilbage til gruppen bagved, så jeg fik spillet med alle. Det var super hyggeligt og der var god stemning i alle tre bolde :)

Da vi kom ind efter runden, blev der hygget i solen på terrassen og Martin og jeg fik en salat, inden der skulle trænes på rangen. Vi nåede at få trænet halvanden times tid, så det var rigtig fedt at få tjekket op på tingene. Jeg fik nogle nye tanker, som jeg skal arbejde med. Det er rart efter en måneds tid med de samme svingtanker :D

Som jeg har skrevet i en anden tråd, så lægger jeg en video op, når Martin har færdiggjort den, så dem der er interesserede, kan se hvad jeg arbejder på.

Tak for en rigtig god dag til Kurt og resten af FGK-kliken :)
Mvh.

Lasse Sonne Nielsen

Professionel Golfspiller

------------

Golf skal være sjovt - altid!

#10 Årgang63

Årgang63

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 973 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Djursgolf