Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

* * * * - 3 Stemmer

Hvordan går det med scoren 2012?

post scores

413 svar på dette emne

#406 COP

COP

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2.982 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Dragør Golf Klub
  • Handicap:7.9

Skrevet 13 maj 2012 - 21:15

Se beskedPastorius, den 13 maj 2012 - 21:11, sagde:

Som skrevet andetsteds.

Dejlig runde golf i dag. 44 point på trods af 4 stregede huller og nyt hcp - 24.

http://golfshot.com/...234243-10234389
Tillykke med det hcp. Du må så nøjes med at være "svensk" mester når nu du valgte VMG Open fra :P Spillet har du jo :thumbsup:
Gemt billede Når feel er vigtigt!

#407 Pastorius

Pastorius

Platin medlem

• Medlemmer
  • 1.173 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Sorø
  • Handicap:24
Donator

Skrevet 13 maj 2012 - 22:00

Se beskedCOP, den 13 maj 2012 - 21:15, sagde:

Tillykke med det hcp. Du må så nøjes med at være "svensk" mester når nu du valgte VMG Open fra :P Spillet har du jo :thumbsup:

Tak - og det er jo fint at vide at der med fire stregede huller stadig er potentiale, selvom det nok tager lidt tid at vende sig til at de manglende slag.

Faktisk var førstepladsen endnu mere værd end VMG-præmierne. Ikke direkte - førstepræmien var et par Titleist vinterluffer, men der blev lavet en sweepstake, hvor man kunne købe sine favoritter, og hvis man vandt, gik puljen til ejeren med et fradrag på 10% til vinderen. Jeg havde heldigvis købt mig selv, og da jeg startede lidt halvsløjt, var der ikke mange der bød på mig undervejs.

Selskabets svar på Låsby-Svendsen havde de tre spiller i førerbolden, og to af de andre spillere i andenbolden, som jeg spillede i, så det var en fornøjelse at snyde ham for sejren :D

Ændret af Pastorius, 13 maj 2012 - 22:02.

Med venlig hilsen

Robert
http://piil.org

WITB

#408 CeeCay

CeeCay

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 220 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Comwell Kellers Park GK
  • Handicap:13,9

Skrevet 13 maj 2012 - 22:23

3 stregede huller, 38 point.

I vores 3-bold rendte vi med to førstepladser i forskellige rækker, og den samlede holdsejr. Nammenam! :D
/Christian

#409 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
  • Hjemmeklub:vejen
  • Handicap:19.8
Donator

Skrevet 17 maj 2012 - 20:43

Så var der lige tid til at spille 14 huller her til aften :thumbsup:

Det gav et af de øjeblikke der vil blive husket resten af året... hul 17 i vejen, par 4

Slår et godt drive. 2 slaget bliver lidt tykt, så Jeg har 50 mtr. til pinden....

3 slaget bliver slået som et bump and run..... og lander i koppen for en birdie :D

Ellers en ok runde, hvor specielt driveren, er ved at være på plads

#410 Kastbjerg

Kastbjerg

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 212 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ribe golf klub
  • Handicap:12,1

Skrevet 17 maj 2012 - 20:56

Dagens runde blev gået i 35 points, hvilket jeg faktisk blev lidt overrasket over da jeg synes runden var elendig da vi nåede klubhus!

Dagens højdepunkt:

Står på hul 8 (par 5, 531 meter- hcp.1) og driver en 260 meter fade fuldstændig perfekt kurve rundt forbi en række træer og lader vinden arbejde med bolden. 2. slaget var et meget defensivt slag, hvor jeg vælger at gå efter pinden i 3 slag. 3 slaget lader lagt ude men jorden er åbenbart så hård og ingen spin så bolden ruller til et fint birdie putt. Puttet blev sat meget agressivt og det virkede idag på et ellers meget svært hul.

#411 drdild

drdild

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 731 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Odense Golfklub
  • Handicap:7,1
Donator

Skrevet i går, 18:51

Det er med stor beklagelse at måtte meddele at Odense Golfklubs bane ikke er spilbar mere i år da den er brændt af i dag. :D

Jeg havde fået dispensation til at spille med i elitens kvalifikations match om pladserne på divisionsholdene, man skulle egentligt have under 7.0 i hcp med jeg fik lov at deltage med mine 7,3.
Slagspil fra backtee uden hcp normalt ikke noget jeg er vild med, men dagen gik over al forventning.

Scorekort

Frem over behøver jeg ikke dispensation for at spille med, inden de sidste spillere var i klubhuset var jeg delt nr 1 med en af spillerne fra første holdet.

#412 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
  • Hjemmeklub:vejen
  • Handicap:19.8
Donator

Skrevet i går, 19:11

Flot runde:) næste mål må så være at gå en runde i par :thumbsup:

#413 Finseth

Finseth

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 386 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Golfklubben Lillebælt
  • Handicap:4,5

Skrevet i går, 21:13

Se beskeddrdild, den 19 maj 2012 - 18:51, sagde:

Det er med stor beklagelse at måtte meddele at Odense Golfklubs bane ikke er spilbar mere i år da den er brændt af i dag. :D

Jeg havde fået dispensation til at spille med i elitens kvalifikations match om pladserne på divisionsholdene, man skulle egentligt have under 7.0 i hcp med jeg fik lov at deltage med mine 7,3.
Slagspil fra backtee uden hcp normalt ikke noget jeg er vild med, men dagen gik over al forventning.

Scorekort

Frem over behøver jeg ikke dispensation for at spille med, inden de sidste spillere var i klubhuset var jeg delt nr 1 med en af spillerne fra første holdet.

Imponerende runde - nu kan det jo være vi ses den 2. juni :thumbsup:

#414 drdild

drdild

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 731 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Odense Golfklub
  • Handicap:7,1
Donator

Skrevet i går, 22:20

View PostFinseth, on 19 maj 2012 - 21:13, said:

Imponerende runde - nu kan det jo være vi ses den 2. juni :thumbsup:

Det var meningen, men har lige fundet ud at det er den weekend der er booket ophold sammen med konen, så ingen golf til mig.

Tilføj svar

0 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere

Webdesign & Coding By TheDanzorLabs