gnisten, den 18 februar 2012 - 11:14, sagde:
på fremmede baner, vil jeg helst score over 30 .ellers bliver jeg pigesur
.
på hjemmebane der skal jeg ligge på på over 33 og helst til hcp . måske er min holdning også baseret på, at jeg ikke har rykket mig noget videre hele sidste sæson. og " kræver " af mig selv at gå til mit hcp . hvilket jeg også har gjort ,jeg har ligget på 38 point 2 gange resten af runderne på 34-36. men der er da også nogle gange jeg har gået en turnering og syntes det er gået af helvede til , ingen bolde ramte hvor de skulle . og når runden så er slut ,og markøren siger .. det gik da godt hva. du ligger næsten til præmie , 36 point
og det er fordi som Rene også skriver , jeg går efter par måske en birdie ,så bliver mange huller en dårlig oplevelse
på hjemmebane der skal jeg ligge på på over 33 og helst til hcp . måske er min holdning også baseret på, at jeg ikke har rykket mig noget videre hele sidste sæson. og " kræver " af mig selv at gå til mit hcp . hvilket jeg også har gjort ,jeg har ligget på 38 point 2 gange resten af runderne på 34-36. men der er da også nogle gange jeg har gået en turnering og syntes det er gået af helvede til , ingen bolde ramte hvor de skulle . og når runden så er slut ,og markøren siger .. det gik da godt hva. du ligger næsten til præmie , 36 point
og det er fordi som Rene også skriver , jeg går efter par måske en birdie ,så bliver mange huller en dårlig oplevelse
Jeg kender absolut godt til det med at have store forventninger til mig selv. Jeg rykkede mig overhovedet ikke hcp. mæssigt sidste år. Jeg tror, at min bedste runde var enten 34 eller 35 point.
Sjovt, det du nævner med ikke at have nogen anelse om, hvordan en runde er gået. Jeg har ALTID godt styr på, hvor jeg ligger henne rent pointmæssigt. Også selvom jeg ikke tæller med løbende, hvilket jeg har ekstremt svært ved at lade være med. Det er nok en arbejdsskade
Min storesøster kan også komme næsten rasende ind efter runden, så man skulle tro, at hun havde lavet et par og 20 point. Men scoren kan sagtens vise 33-36 point. Det er mystisk synes jeg, at man ikke har en rimelig god fornemmelse af sin runde.