Djerba golf
Startet af
Erik kjær
, 17 feb 2012 18:09
11 svar på dette emne
Skrevet 17 februar 2012 - 18:16
Erik kjær, den 17 februar 2012 - 18:09, sagde:
Så skal jeg ned til varmen og spille
dog først den 16 marts
turen går til djerba da det er meget billigt. Er der nogen der har været der? Og kan fortælle mig hvad jeg kan forvente.
Kan desværre ikke fortælle noget derfra.. men er da slet ikke misundelig
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
-Sir Winston Churchill
-Sir Winston Churchill
Skrevet 17 februar 2012 - 19:49
har også prøvet at google det men syntes ikke rigtig der kommer så meget frem.
det er det her hvis det skulle friste nogen
http://www.bravotour...UTEvMCVJk.email
men det er vel også begrænset hvad man kan forvente for 4500 kr med 3 gange greenfee, får så 6 greenfee, da jeg får kærestens
hun spiller desværre ikke golf, kunne nu være meget rart engang i mellem
det er det her hvis det skulle friste nogen
http://www.bravotour...UTEvMCVJk.email
men det er vel også begrænset hvad man kan forvente for 4500 kr med 3 gange greenfee, får så 6 greenfee, da jeg får kærestens
Skrevet 17 februar 2012 - 21:24
Skrevet 16 marts 2012 - 08:59
Håber du får en super god tur..... glæder mig til at høre hvordan det går
Skrevet 23 marts 2012 - 20:06
så er man kommet hjem efter en uge i +20 grader, banen er der ikke så meget at skrive om, standen er ikke så god. min bedste runde dernede blev en runde i 75 slag hvilket jeg er rigtig glad for, men ramte 15 greens i reg.
. hvor jeg havde en masse birdi muligheder fra 1 til 3 meter men fik kun rullet 1 i
turer bød også på årets første eagle, det var på et par 4 hul fra 75 meter, et sandjern, 1 hop på green og så i hul. spillede jo med kæresten morfar, og må sq tage hatten af for ham den gamle, han er 83 år spillede alle 6x18 huller, han havde dog en trolly til baggen
bare man selv kan klare det når man kommer i den alder.
Tilføj svar
1 bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere