Hvert år når foråret står på spring, begynder jeg og naboerne at tage ud og spille 'fast' en bestemt ugedag efter arbejde. Hos os er vi i gang så snart dagslyset tilladet det til 9 huller, dvs. start kl. 16.30 - 16.45 så det bliver 2. eller 3. uge i marts. Forudsat vejret er rimeligt.
Inden da er jeg selv ude de dage hvor vejret siger omkring 8-10 grader eller bedre, og ikke for meget kold blæst. I år var jeg f.eks. ude og tage 9 huller 1. januar ;-)
Hvor tidligt er I i gang med jeres faste spilledage ?
Hvor tidligt er i ude?
Startet af
claust
, 15 feb 2012 20:46
6 svar på dette emne
Skrevet 15 februar 2012 - 20:46
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*
* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.
* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.
Skrevet 15 februar 2012 - 21:04
Fast og fast... har været ude en 3-4 runder i år... men i søndags var det alligevel for trælst.. når der er 10cm sne, så er der langt rundt med vogn. (+ et par bolde, der forsvandt i sneen) men ellers når vejret / familien og arbejdet tillader det :-)
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
-Sir Winston Churchill
-Sir Winston Churchill
Tilføj svar
1 bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere