Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

- - - - -

Hvor tidligt er i ude?

6 svar på dette emne

#1 claust

claust

Golfjunkie

• Administrator
  • 2.175 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Hedensted
  • Handicap:18,8

Skrevet 15 februar 2012 - 20:46

Hvert år når foråret står på spring, begynder jeg og naboerne at tage ud og spille 'fast' en bestemt ugedag efter arbejde. Hos os er vi i gang så snart dagslyset tilladet det til 9 huller, dvs. start kl. 16.30 - 16.45 så det bliver 2. eller 3. uge i marts. Forudsat vejret er rimeligt.

Inden da er jeg selv ude de dage hvor vejret siger omkring 8-10 grader eller bedre, og ikke for meget kold blæst.  I år var jeg f.eks. ude og tage 9 huller 1. januar ;-)

Hvor tidligt er I i gang med jeres faste spilledage ?
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*

* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.

#2 Finseth

Finseth

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 386 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Golfklubben Lillebælt
  • Handicap:4,5

Skrevet 15 februar 2012 - 20:47

Hele året - når der ikke lige er sne eller frost

#3 Hr. Andersen

Hr. Andersen

Junior bruger

• Medlemmer
  • PipPip
  • 17 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Give
  • Handicap:22,4

Skrevet 15 februar 2012 - 20:56

LOm vinteren ca. 1 gang om mdr. Er der så en kanon solskinsdag, tager vi den med, men ellers går vi gang for alvor når banen spilles uden vinterregler, Det er vinteren er nærmest for konens skyld :D

#4 Årgang63

Årgang63

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 973 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Djursgolf
  • Handicap:23,4
Donator

Skrevet 15 februar 2012 - 21:02

Gider ikke at spille når det er frost, ellers er jeg klar :frantics:
Mvh Peter.

#5 Golfoptimisten

Golfoptimisten

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1.126 Beskeder:
Donator

Skrevet 15 februar 2012 - 21:04

Fast og fast... har været ude en 3-4 runder i år... men i søndags var det alligevel for trælst.. når der er 10cm sne, så er der langt rundt med vogn. (+ et par bolde, der forsvandt i sneen)  men ellers når vejret / familien og arbejdet tillader det :-)
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
-Sir Winston Churchill

#6 Thomas Uldall

Thomas Uldall

Junior bruger

• Medlemmer
  • PipPip
  • 26 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Comwell Keller
  • Handicap:15,8

Skrevet 15 februar 2012 - 21:09

Hejsa med jer

Jeg vil tro jeg har gået 6-8 runder i Januar. Har lige aftalt 18 huller til på søndag :-)

Mvh.
Thomas

#7 gnisten

gnisten

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 512 Beskeder:
  • Hjemmeklub:rønnede golfklub
  • Handicap:19,4

Skrevet 15 februar 2012 - 21:18

Ca 2 gange om ugen hele året. Men ikke i sne .men en del  bolde på range .indtil sneen er væk

mvh.Tom Andreasen. det er ikke længden det kommer an på , det er arbejdet omkring hullet

Tilføj svar

1 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere

Webdesign & Coding By TheDanzorLabs