Kritik og gode forslag modtages som altid, husk bare at det skal være noget der kan laves 'automatisk' og ikke kræver konstant manuel opdatering...Vi skal jo snart ud og spille golf
Turneringsliste på VMG
Startet af
claust
, 11 feb 2012 15:59
23 svar på dette emne
Skrevet 15 februar 2012 - 19:18
Så er det ved at ligne noget - ligger under 'Artikler' siden
Kritik og gode forslag modtages som altid, husk bare at det skal være noget der kan laves 'automatisk' og ikke kræver konstant manuel opdatering...Vi skal jo snart ud og spille golf
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*
* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.
* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.
Skrevet 15 februar 2012 - 19:24
claust, den 15 februar 2012 - 19:18, sagde:
Så er det ved at ligne noget - ligger under 'Artikler' siden
hilsen Lars
Den dag jeg er i godt humør efter at have tabt, det bliver den sidste gang jeg slår til en golfbold. Jeg hader at tabe.. (citat Ian Poulter)
Den dag jeg er i godt humør efter at have tabt, det bliver den sidste gang jeg slår til en golfbold. Jeg hader at tabe.. (citat Ian Poulter)
Skrevet 16 februar 2012 - 13:19
Jep det ser nice ud
Skrevet 02 marts 2012 - 19:21
Helt i top er det ikke
Denne uges turnering på PGA-touren mangler, men du har allerede linket til næste uges WGC liggende 
Turneringer
Vi lovede dig ikke at det skulle være nemt, at holde DK's bedste golfsite up to date
Turneringer
Vi lovede dig ikke at det skulle være nemt, at holde DK's bedste golfsite up to date
Skrevet 02 marts 2012 - 19:24
Nææææ der bliver ikke meget tid til at spille golf 
Vi stiller STORE krav
Vi stiller STORE krav
Skrevet 02 marts 2012 - 20:18
Haha, ventede bare på at den ville komme 
Efter at jeg fik sat systemet op var der ikke tid til at fylde andet end et par turneringer ind, og så har jeg været arbejdsramt her på det sidste og ja, i kender resten
Fylder mere på her i weekenden, skal også have trukket en februar vinder og opdateret et par steder hist og her...
Efter at jeg fik sat systemet op var der ikke tid til at fylde andet end et par turneringer ind, og så har jeg været arbejdsramt her på det sidste og ja, i kender resten
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*
Skrevet 02 marts 2012 - 20:31
Tilføj svar
0 bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere