Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

- - - - -

Golfshotprofiler

86 svar på dette emne

#76 drdild

drdild

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 731 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Odense Golfklub
  • Handicap:7,1
Donator

Skrevet 19 februar 2012 - 18:59

Hehe god debat, men som jeg allerede sagde til Buhe flere gange under VMG sidste år, så skal course management bruges noget bedre, når du stadigvæk har de ekstra slag at gøre godt med.

Ja jeg så godt hvordan Buhe ville spille efter par/birdie på alle huller ved VMG open, og det selv om drive f.eks var håbløst, ja det gav nogen par ind imellem men også nogen gevaldige skæverter som årgang63 og jeg selv fandt hver gang :D .

Som flere har sagt prøv bare at spille golf for at gøre det, ikke for pine død at lave birdies hver gang, bid nogen huller over i 2 eller 3 hvis du alligevel har et eller to slag på hullet.vi har f.eks et par 4 hul på vores bane som jeg altid spiller som et par 5 hul, hvis jeg slår et godt drive så går jeg da efter flaget i andet slaget, men ellers ligger jeg op HVER gang.

Kom forbi Odense når banen er åben så går jeg gerne en runde med dig, så skal bessefar fortælle dig hvor den lille hvide skal slås hen ;)

#77 drdild

drdild

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 731 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Odense Golfklub
  • Handicap:7,1
Donator

Skrevet 19 februar 2012 - 19:03

Glemte lige noget, jeg stod selv meget på rangen i starten og tævede den ene spand bolde efter den anden ud på rangen, men er næsten stoppet helt med det, jeg går hellere 9 eller 18 huller på banen, det har i år givet mig meget mere en spand efter spand på rangen.

Jeg går bare over til 1.tee og kommer 9 ud af 10 gange ud sammen med nogen andre, og spiller en hyggelig runde golf, og kan blive justeret hvis jeg ellers rammer dagen.

Mit bedste råd er ud på banen, skrot de lange range sessions og du kan jo stadigvæk blive justeret på 9 hullers banen helt ned til hcp 18.

#78 Bjørnen

Bjørnen

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 232 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Dragør
  • Handicap:7.8

Skrevet 19 februar 2012 - 20:00

Hejsa

Selvfølgelig skal man skrive sig ned når muligheden er der.

Har selv 2 kollegaer som IKKE skriver sig ned når de har muligheden, så de kommer ofte og fortæller om de præmier
de har vundet i deres klub, det er så i B-rækken og C-rækken. Jeg er ved at brække mig !!!!

Gælder det ikke om at have det lavest mulige hcp, som man kan spille til ? Og ikke vinde en ski.. flaske rødvin i b-rækken, når
man har bedre evner ?

Jeg har sågar skrevet mig ned, hvis jeg har gået en runde alene og lavet over 36 points. Dette er IKKE efter reglerne, men da jeg ofte
spiller alene- syntes JEG at dette er ok.

Bjørnen

P.S Måske skulle man have lavet en ny tråd om dette "farlige" emne

#79 pyramus

pyramus

Bruger

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 178 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Værebro Golfklub
  • Handicap:4,8

Skrevet 19 februar 2012 - 20:34

Se beskedBjørnen, den 19 februar 2012 - 20:00, sagde:

Hejsa

Selvfølgelig skal man skrive sig ned når muligheden er der.

Har selv 2 kollegaer som IKKE skriver sig ned når de har muligheden, så de kommer ofte og fortæller om de præmier
de har vundet i deres klub, det er så i B-rækken og C-rækken. Jeg er ved at brække mig !!!!

Gælder det ikke om at have det lavest mulige hcp, som man kan spille til ? Og ikke vinde en ski.. flaske rødvin i b-rækken, når
man har bedre evner ?

Jeg har sågar skrevet mig ned, hvis jeg har gået en runde alene og lavet over 36 points. Dette er IKKE efter reglerne, men da jeg ofte
spiller alene- syntes JEG at dette er ok.

Bjørnen

P.S Måske skulle man have lavet en ny tråd om dette "farlige" emne

Dette er grunden til at jeg sjældent deltager i turneringer hvor der spilles i een række......ikke fordi det kun handler om præmier, men   det er vildt mærkeligt at eks. have deltaget i Sprinter Cup på Erimitagen og gå en aller H.......god runde i +2 med et hav af birdies og så blive nr. to i turneringen.......blev slået af en dame der på dagen lavede 44 point......jo nærmest en umulighed på Erimitagen, hvor en enkelt eller to skæverter kan ødelægge det hele......men måske damen også havde 2-3 streger :D

#80 Nik

Nik

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 417 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ørnehøj Golfklub

Skrevet 19 februar 2012 - 21:01

Helt ærligt, så rører det mig ikke det fjerneste om folk går ned i handicap eller ej. Jeg spiller golf mod én person - mig selv.
Til gengæld spiller jeg golf MED en masse og jeg under dem alle succesoplevelser, hvad enten det er ét GUDE-slag eller 52 point i en stableford turnering.

Og hold da op jeg glæder mig til 6. Maj, hvor vi får sat ansigt (og sving) på hinanden og med garanti for en kanon dag sammen.

#81 Bjørnen

Bjørnen

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 232 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Dragør
  • Handicap:7.8

Skrevet 20 februar 2012 - 17:21

Jeg under sørme også dig og mine medspillere en masse gudeslag/52 points/hole in one osv. , samt ikke mindst en masse hygge.

Det skal så bare være på lige vilkår....Altså blive reguleret når det er muligt.

Glæder mig også til at se jer alle sammen d. 6 Maj.

Bjørnen

#82 gnisten

gnisten

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 512 Beskeder:
  • Hjemmeklub:rønnede golfklub
  • Handicap:19,4

Skrevet 20 februar 2012 - 18:04

alternativt , kunne man spille med cut og selvfølgelig med sit evt nye hcp. man kunne spille 9 huller og de bedste går videre til en egentligt turnering med deres nye hcp , det kunne godt nåes på en dag , så var der ikke noget der hed fiflerri. det er ihvertfalf minimeret
mvh.Tom Andreasen. det er ikke længden det kommer an på , det er arbejdet omkring hullet

#83 TLP

TLP

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2.050 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ledreborg Palace Golf
  • Handicap:9,7
Donator

Skrevet 20 februar 2012 - 18:50

Se beskedgnisten, den 20 februar 2012 - 18:04, sagde:

alternativt , kunne man spille med cut og selvfølgelig med sit evt nye hcp. man kunne spille 9 huller og de bedste går videre til en egentligt turnering med deres nye hcp , det kunne godt nåes på en dag , så var der ikke noget der hed fiflerri. det er ihvertfalf minimeret

Ahh. Jeg er sikker på, at alle møder op med med god samvittighed i forhold til deres handicap ;)

Så det skulle vist ikke være nødvendigt at lave den øvelse, du foreslår.
/Thomas

#84 gnisten

gnisten

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 512 Beskeder:

Skrevet 20 februar 2012 - 19:47

næ nej det håber jeg heller ikke, men set i lyset af den ret så hæftige debat der var imellem denne og en anden side , så var der mange sjove tiltag til hvordan man kom de forskellige hcp og ikke mindst fiflere til livs.
mvh.Tom Andreasen. det er ikke længden det kommer an på , det er arbejdet omkring hullet

#85 Finseth

Finseth

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 386 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Golfklubben Lillebælt
  • Handicap:4,5

Skrevet 26 februar 2012 - 17:26

Så kom sæsonen så småt i gang - 2 måneders uden en golfrunde er endelig afsluttet.
der skulle lige bankes en del rust af + tilvænning til nye jern på de første 9 huller - men så kørte det da egentlig meget godt på bagni - måske lige bortset fra en mistet bold på hul 14

http://golfshot.com/...8873529-8873600

Ændret af Finseth, 26 februar 2012 - 17:32.

#86 gnisten

gnisten

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 512 Beskeder:

Skrevet 26 februar 2012 - 19:11

Se beskedFinseth, den 26 februar 2012 - 17:26, sagde:

Så kom sæsonen så småt i gang - 2 måneders uden en golfrunde er endelig afsluttet.
der skulle lige bankes en del rust af + tilvænning til nye jern på de første 9 huller - men så kørte det da egentlig meget godt på bagni - måske lige bortset fra en mistet bold på hul 14

http://golfshot.com/...8873529-8873600
hold da op , giv mig lige noget rust jeg banke af . på nær lige hul 4  øv øv så er det dælme godkendt

#87 Finseth

Finseth

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 386 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Golfklubben Lillebælt
  • Handicap:4,5

Skrevet 26 februar 2012 - 19:18

Se beskedgnisten, den 26 februar 2012 - 19:11, sagde:

hold da op , giv mig lige noget rust jeg banke af . på nær lige hul 4  øv øv så er det dælme godkendt

Det meste af forni var noget - øv, 8 over par med 3 tildelte slag på de 9 huller er ikke helt godt, men det var lækkert at begynde at ramme boldene på bagni - bortset fra et enkelt drive, som endte i et andet postnummer ( den fandt vi så heller ikke) var de lige i skabet

Tilføj svar

0 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere

Webdesign & Coding By TheDanzorLabs