Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

- - - - -

Golfshotprofiler

86 svar på dette emne

#1 Pastorius

Pastorius

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1.173 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Sorø
  • Handicap:24
Donator

Skrevet 08 januar 2012 - 20:51

Inspireret af en anden tråd, tænkte jeg om I havde lyst til dele jeres golfshot-profiler, så vi kunne følge lidt med i hinandens runder (afhængig af jeres privatindstillinger i app'en).

Min profil er her:
http://golfshot.com/members/0417005320
Med venlig hilsen

Robert
http://piil.org

WITB

#2 Avint

Avint

Bruger

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 185 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Kalø Golf Center
  • Handicap:2,7

Skrevet 08 januar 2012 - 21:02

http://golfshot.com/members/0645091710

Dette er min. Bemærk dog der kun er turneringsrunder, og der er kun fra seneste halvdel af netop overståede sæson :-)

#3 claust

claust

Golfjunkie

• Administrator
  • 2.175 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Hedensted
  • Handicap:18,8

Skrevet 08 januar 2012 - 21:04

Jamen her kommer min nye profil så

http://golfshot.com/members/0698061760
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*

* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.

#4 buhe

buhe

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.125 Beskeder:
  • Hjemmeklub:trehøje gk
  • Handicap:23.2

Skrevet 08 januar 2012 - 21:13

det var sku smart.... .. hvis man nu køber golfshot til sin mini tlf også man køber en ny mobil skal man så betale for selve appén igen ?????
hilsen Lars

Den dag jeg er i godt humør efter at have tabt, det bliver den sidste gang jeg slår til en golfbold. Jeg hader at tabe.. (citat Ian Poulter)

#5 Avint

Avint

Bruger

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 185 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Kalø Golf Center
  • Handicap:2,7

Skrevet 08 januar 2012 - 21:16

Nej buhe :-) Den ligger på din apple-konto/android-konto (har man ikke også sådan en konto til android???).

Husk det kun er GPS-versionen der koster, hvis du bare skal bruge den til at notere score og statistik så er den gratis :-)

#6 drdild

drdild

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 731 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Odense Golfklub
  • Handicap:7,1
Donator

Skrevet 08 januar 2012 - 21:19

Her er min med straffefange look-a-like foto :)

Link

#7 Pastorius

Pastorius

Platin medlem

• Medlemmer
  • 1.173 Beskeder:
Donator

Skrevet 08 januar 2012 - 21:22

Se beskedAvint, den 08 januar 2012 - 21:16, sagde:

Nej buhe :-) Den ligger på din apple-konto/android-konto (har man ikke også sådan en konto til android???).

Husk det kun er GPS-versionen der koster, hvis du bare skal bruge den til at notere score og statistik så er den gratis :-)

Jeg kan bekræfte at man også kan overføre den mellem android-telefoner. Man kan dog IKKE overføre en android-licens til iPhone og omvendt.

De svarer forøvrigt hurtig og kompetent på support, og de er også hurtige til at oprette nye scorekort, hvis der er en bane der ikke er mapped (det er ikke mange). Jeg har fået oprettet par 3-banen i sorø, og Sandagers 9-hullers bane. Den sidste er dog endnu ikke fotograferet af google eller bing, så der er det kun scorekort. Hvis jeg gad/orkede, kunne de dog godt lægge afstande ind, hvis jeg ville mappe banen (med et GPS-track formoder jeg), men det har jeg nu ikke gjort.
Med venlig hilsen

Robert

WITB

#8 Pastorius

Pastorius

Platin medlem

• Medlemmer
  • 1.173 Beskeder:
Donator

Skrevet 08 januar 2012 - 21:23

Se beskeddrdild, den 08 januar 2012 - 21:19, sagde:

Her er min med straffefange look-a-like foto :) Link

Skal du provokere!
(Hint - du skal have et link med dit golfshot-medlemsnummer. Hvis du bare poster et link til rounds, så kommer man bare til profilen på den person der er logget ind :ahappy: )
Med venlig hilsen

Robert

WITB

#9 buhe

buhe

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.125 Beskeder:

Skrevet 08 januar 2012 - 21:40

Se beskeddrdild, den 08 januar 2012 - 21:19, sagde:

Her er min med straffefange look-a-like foto :)

Link

kan ikke se din side ....

Ændret af buhe, 08 januar 2012 - 21:41.

hilsen Lars

Den dag jeg er i godt humør efter at have tabt, det bliver den sidste gang jeg slår til en golfbold. Jeg hader at tabe.. (citat Ian Poulter)

#10 buhe

buhe

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.125 Beskeder:

Skrevet 08 januar 2012 - 21:41

Se beskedAvint, den 08 januar 2012 - 21:16, sagde:

takker ....

Se beskedPastorius, den 08 januar 2012 - 21:22, sagde:

Jeg kan bekræfte at man også kan overføre den mellem android-telefoner. Man kan dog IKKE overføre en android-licens til iPhone og omvendt.

De svarer forøvrigt hurtig og kompetent på support, og de er også hurtige til at oprette nye scorekort, hvis der er en bane der ikke er mapped (det er ikke mange). Jeg har fået oprettet par 3-banen i sorø, og Sandagers 9-hullers bane. Den sidste er dog endnu ikke fotograferet af google eller bing, så der er det kun scorekort. Hvis jeg gad/orkede, kunne de dog godt lægge afstande ind, hvis jeg ville mappe banen (med et GPS-track formoder jeg), men det har jeg nu ikke gjort.

og mange tak til dig også
hilsen Lars

#11 Finseth

Finseth

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 386 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Golfklubben Lillebælt
  • Handicap:4,5

Skrevet 08 januar 2012 - 21:44

måske et dumt spørgsmål, men hvordan får medlemsnr - hvis jeg linker , så får i jeres egen profil - det er den måde som drdild også har linket

#12 Pastorius

Pastorius

Platin medlem

• Medlemmer
  • 1.173 Beskeder:
Donator

Skrevet 08 januar 2012 - 21:49

Se beskedFinseth, den 08 januar 2012 - 21:44, sagde:

måske et dumt spørgsmål, men hvordan får medlemsnr - hvis jeg linker , så får i jeres egen profil - det er den måde som drdild også har linket

Klik på dit eget billede.
Med venlig hilsen

Robert

WITB

#13 Erik kjær

Erik kjær

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 238 Beskeder:
  • Hjemmeklub:midtfynsgolfklub
  • Handicap:5.6

Skrevet 08 januar 2012 - 21:49

Se beskedFinseth, den 08 januar 2012 - 21:44, sagde:

Slet ikke dumt, jeg kan heller ikke finde ud af det :)

#14 Erik kjær

Erik kjær

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 238 Beskeder:
  • Hjemmeklub:midtfynsgolfklub
  • Handicap:5.6

Skrevet 08 januar 2012 - 21:52

Tror det virker nu :)
Har brugt min hele året hvor jeg min har spillet 9 huller, har dog ikke brugt det ved hulspils matcherne.

http://golfshot.com/members/0461073100

#15 claust

claust

Golfjunkie

• Administrator
  • 2.175 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Hedensted
  • Handicap:18,8

Skrevet 08 januar 2012 - 21:54

klik på dit eget billede så står url' en i browseren
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*

* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.

Tilføj svar

0 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere

Webdesign & Coding By TheDanzorLabs