Pastorius, den 06 maj 2012 - 20:08, sagde:
Ja, det er ham skam vel undt. Men det er altså en bitter pille at sluge at skulle forære den golfrejse væk til en - ganske vist - udmærket konfirmationsfest. Grunden til den sene invitation blev for øvrigt afsløret i dag. Konfirmanden havde egentlig bestemt sig for ikke at skulle konfirmeres, men forældrene insisterede på at han fulgte konfirmationsforberedelsen, og i Januar måned meldte han tilbage at han godt ville konfirmeres alligevel. Jeg er således blot endnu et offer i kristendommens blodige missionhistorie.
At dømme af resultaterne var det noget blandet hvor meget der kom ud at prøverunden, men det glæder mig da at se at mine tre medspillere fra i går alle så ud til at have fået et rimeligt udbytte og kom bedre rundt i dag.
...og du kan jo i hvert fald ikke sige at du ikke havde buddet - men selvom der ikke er udsigt til en ny VMG-turnering på Sorøs bane, spiller jeg den med glæde en anden gang alligevel, hvis det skulle have interesse.
At dømme af resultaterne var det noget blandet hvor meget der kom ud at prøverunden, men det glæder mig da at se at mine tre medspillere fra i går alle så ud til at have fået et rimeligt udbytte og kom bedre rundt i dag.
...og du kan jo i hvert fald ikke sige at du ikke havde buddet - men selvom der ikke er udsigt til en ny VMG-turnering på Sorøs bane, spiller jeg den med glæde en anden gang alligevel, hvis det skulle have interesse.
Godt og hører at i havde en god konfirmation
Tak for overnatning og særdeles behageligt selskab
Ændret af Årgang63, 06 maj 2012 - 20:26.