Velkommen! Du ser lige nu siden som gæst, og har derfor ikke adgang til alle funktionerne her på siden. Hvorfor ikke registrere dig gratis som medlem?
Så deltager i Maj måneds lodtrækning blandt alle nye medlemmer - præmien er et dusin Wilson Staff Dx2 Soft bolde!

Gå til indhold

* * * * - 2 Stemmer

Officiel Vmg Open '12 Tråd...

open sorø 2012

573 svar på dette emne

#1 claust

claust

Golfjunkie

• Administrator
  • 2.175 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Hedensted
  • Handicap:18,8

Skrevet 21 oktober 2011 - 17:34

NY SIDE ÅBNET
http://www.vildmedgo...es&folder=&id=6

Hej,

Alle - aktive som passive - brugere inviteres hermed til VildmedGolf! Open 2012.

Dagen er fastlagt til søndag den 6. maj, og stedet er Sorø Golfklub

Turneringen er åben for alle der har oprettet en profil på siden her, som jo er ganske gratis ;) Du behøver altså ikke være aktiv bruger eller have skrevet et eneste indlæg for at tilmelde dig!!

Tilmelding er åben nu på Golfbox (link åbner i nyt vindue)
Max deltagerantal: 60
Hcp. krav: 54
Mødetid: 9:00

Pris for deltagelse er 500,- kr. og inkluderer;
- Morgenmad
- Weekend greenfee
- Baneguide
- Træningsbolde
- Frokost
- Stort præmiebord

Tilmeldingslisten offentliggøres løbende både på Golfbox samt i denne tråd, ligesom de sponsorerede præmier vil blive offentliggjort her.

Man er velkommen til at debattere alt omkring dagen i denne tråd B)
Vi opfordrer til at søge og tilbyde kørelejlighed til alle der kommer langvejs fra.
Der arbejdes på at kunne tilbyde hotelovernatning i Sorø til en særlig pris for deltagere til vmg Open.

mvh
Claus
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*

* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.

#2 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2.121 Beskeder:
  • Hjemmeklub:vejen
  • Handicap:19.8
Donator

Skrevet 21 oktober 2011 - 17:38

Super super.... Jeg deltager 100%
Jeg prøver lige at blødgøre chefen igen, så Jeg kan smide lidt i puljen ;) .

Betyder weekend greenfee, at vi kan spille lørdag også????

Det kunne jo godt være at der kunne spilles en lille runde lørdag, og festes lidt lørdag aften :rolleyes:

#3 claust

claust

Golfjunkie

• Administrator
  • 2.175 Beskeder:

Skrevet 21 oktober 2011 - 17:46

Desværre ikke... 'Weekend greenfee' er blot for at illustrere at man i prisen får for 350kr. greenfee og ikke 300,- som det koster i hverdagene - og at morgenmad, frokost, baneguide, træningsbolde og præmiebord dermed kun udgør 150,- kr. i de samlede 500kr. som deltagelse koster ....

Jeg kan spørge klubben om der kan gives lidt rabat til lørdagsspillere, hvis der er interesse for det ?
Golfbaner spillet i år: Fredericia*, Give*, Hedensted, Lyngbygaard, Storådalen*, Skanderborg*, Sorø, Stensballegaard, Vejen*

* NYE! Følg mig i mit projekt for at spille 20 nye baner på ét år. Status: 5/20.

#4 sbolsen

sbolsen

Super bruger

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 281 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ørnehøj
  • Handicap:8.6

Skrevet 21 oktober 2011 - 18:05

Jeg vil gerne deltage, dog er min deltagelse betinget af korelejlighed fra aalborg omraadet..

#5 a62213

a62213

Junior bruger

• Medlemmer
  • PipPip
  • 77 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Stensballegård Golfklub
  • Handicap:35

Skrevet 21 oktober 2011 - 18:09

Jeg håber også jeg er klar.

En af mine kunder er en af de større golf forhandlere herhjemme, vil lige høre om han kunne være int i at sponsere lidt ting.

#6 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
Donator

Skrevet 21 oktober 2011 - 18:13

Se beskedclaust, den 21 oktober 2011 - 17:46, sagde:

Desværre ikke... 'Weekend greenfee' er blot for at illustrere at man i prisen får for 350kr. greenfee og ikke 300,- som det koster i hverdagene - og at morgenmad, frokost, baneguide, træningsbolde og præmiebord dermed kun udgør 150,- kr. i de samlede 500kr. som deltagelse koster ....

Jeg kan spørge klubben om der kan gives lidt rabat til lørdagsspillere, hvis der er interesse for det ?
Vi er et par stykker der kommer fra kolding, og det ville være super med en prøve runde lørdag, samt lidt social hygge, specielt hvis der er andre der vil deltage :D .
Det kan godt være at det går ud over spillet søndag, men det er vel ikke det vigtigste B)

#7 claust

claust

Golfjunkie

• Administrator
  • 2.175 Beskeder:

Skrevet 21 oktober 2011 - 18:24

Glemte lige; en opfordring herfra til at gå ind og placere sin adresse på kortet (i hovedmenuen øverst), så andre brugere kan se hvor i landet man hører hjemme - må da være det ultimative værktøj til samkørsel! :-)

#8 TLP

TLP

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.050 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Ledreborg Palace Golf
  • Handicap:9,7
Donator

Skrevet 21 oktober 2011 - 18:56

Super Claus. Fedt at du allerede nu har lavet aftale med Sorø Golfklub - og at tilmelding kan ske lige om straks :)

Sig til hvis der er noget, som jeg kan hjælpe med i forbindelse med arrangementet (udover at sponsorere nogle gaver ;) )
/Thomas

#9 Golfoptimisten

Golfoptimisten

Platin medlem

• Medlemmer
  • 1.126 Beskeder:
Donator

Skrevet 21 oktober 2011 - 19:11

Sidder klar d.1... :)

Ændret af Golfoptimisten, 22 oktober 2011 - 07:45.

You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
-Sir Winston Churchill

#10 rene20

rene20

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.121 Beskeder:
Donator

Skrevet 21 oktober 2011 - 19:25

Det bliver STORT. Jeg tror som minimum at vi bliver 3 gange så mange som i år :o .
Denne dag bliver en milepæl for VMG

#11 buhe

buhe

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.125 Beskeder:
  • Hjemmeklub:trehøje gk
  • Handicap:23.2

Skrevet 21 oktober 2011 - 19:39

Se beskedrene20, den 21 oktober 2011 - 19:25, sagde:

Det bliver STORT. Jeg tror som minimum at vi bliver 3 gange så mange som i år :o .

Jo men husk så på at der kommer en del fra jylland .. Så husk om 2 år at komme fra sjælland af .... (sagt med et glimt i øjet )
hilsen Lars

Den dag jeg er i godt humør efter at have tabt, det bliver den sidste gang jeg slår til en golfbold. Jeg hader at tabe.. (citat Ian Poulter)

#12 Golfoptimisten

Golfoptimisten

Platin medlem

• Medlemmer
  • 1.126 Beskeder:
Donator

Skrevet 21 oktober 2011 - 20:16

Se beskedrene20, den 21 oktober 2011 - 19:25, sagde:

Jo - det er altid godt at starte i det små... så er det nemmere at fordoble - og tredoble!!! bliver vi så ved - år for år.så.... B)

Se beskedbuhe, den 21 oktober 2011 - 19:39, sagde:

Jo men husk så på at der kommer en del fra jylland .. Så husk om 2 år at komme fra sjælland af .... (sagt med et glimt i øjet )

Ja, det glæder vi os da til.. (og på det tidspunkt, er du jo nok i singlehdcp. @buhe, ikke?? :lol:
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
-Sir Winston Churchill

#13 buhe

buhe

Platin medlem

• Medlemmer
  • 2.125 Beskeder:
  • Hjemmeklub:trehøje gk
  • Handicap:23.2

Skrevet 21 oktober 2011 - 21:36

Se beskedGolfoptimisten, den 21 oktober 2011 - 20:16, sagde:

Ja, det glæder vi os da til.. (og på det tidspunkt, er du jo nok i singlehdcp. @buhe, ikke?? :lol:

Det jeg mente at vi kommer en del fra jylland til sjælland og spiller med i VMG TRÆF.. Og det skulle jo også gerne komme en del fra sjælland om 2 år hvor træffet skal være enten på fyn eller jylland .. (stadig med et glimt i øjet )
hilsen Lars

Den dag jeg er i godt humør efter at have tabt, det bliver den sidste gang jeg slår til en golfbold. Jeg hader at tabe.. (citat Ian Poulter)

#14 Golfoptimisten

Golfoptimisten

Platin medlem

• Medlemmer
  • 1.126 Beskeder:
Donator

Skrevet 21 oktober 2011 - 21:44

Ok - det vil sige at du allerede er i single handicap til næste år, eller hvad....?? :P   Nu havde jeg givet dig til 2013, hvor sjælænderne kommer mod vest!! :D   men "rigtige vestjyder" behøver jo ikke lidt ekstra snor - eller hvad??? :blink:

Ændret af Golfoptimisten, 22 oktober 2011 - 07:46.

-Sir Winston Churchill

#15 Årgang63

Årgang63

Guld medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 973 Beskeder:
  • Hjemmeklub:Djursgolf
  • Handicap:23,4
Donator

Skrevet 21 oktober 2011 - 21:52

Ja man skal holde tungen lige i munden, når de skarpe kvinder kommer med kommentarer ;)
Mvh Peter.

Tilføj svar

Også tagget med open, sorø, 2012

0 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere

Webdesign & Coding By TheDanzorLabs