Golf er og bliver et fedt spil, har haft en uge som startede dårligt tirsdag eftermiddag.
Skulle spille anden runde i en gennemgående hulspilsturnering og alt så godt ud efter 3 huller hvor jeg var 3 oppe, men så skal jeg hilse og sige at det dårlige spil og en særdeles kold putter meldte sig ind i kampen. Da vi går op ad hul 16 er jeg nede med 2, og vælger at sende mit teeslag i vandet, men på mirakuløsvis får jeg reddet min par og vinder hullet, vinder også 17 så vi er all square op ad 18, men så vil den kolde putter lege med igen, og mit par put tager hulkanten rundt og ud og jeg taber 1/0 surt.
Torsdag stod den på torsdagsherrerunden, starter fint med birdie, men løber så ind i trippel bogie,par og dobblet bogie, ligger så i +4 efter 4 huller. Herefter er alt stolpe ind, modsat tirsdagens runde, og jeg går de sidste 14 huller i +1, med 1 birdie og 2 bogies og resten par.
Årets bedste runde var i hus og jeg har for første gang skudt under 80, nemlig 77, med hcp justering bliver det til en 67 og -1 i hcp så jeg runder den magiskegrænse på 10 og er nu nede i 9,6 :D.
Årets mål er hermed nået nemlig at komme under 10 i hcp, skal bare bruge noget mere tid på puttegrenen, for med 13/18 GIR og 33 puts så er der en del og hente der.
God weekend.